En hier dan de voorstelling…

Home Forum Stel jezelf even voor ! En hier dan de voorstelling…

• Maker
    Discussie

• Benny
    Deelnemer

Zoals bij elke auto en motorfreak was de 911 een kinderdroom maar door familiale omstandigheden(huisje etc)werd dit steeds uitgesteld. Nu 37 lentes en na een vrij zwaar motorongeval anderhalf jaar geleden zocht ik een manier om het motorrijden te compenseren. Het enige die hieraan kon tippen bleek de aankoop van een 911. Na lang zoeken en vele bezoekjes aan de verkopers heb ik mijn oog laten vallen op een 911 cabrio wtl van ’86 die ik nu een 10 tal maanden in mijn bezit heb. Deze komt oorspronkelijk uit Nederland en heeft bij de vorige eigenaar de 964 look meegekregen. Een zeer prachtige aankoop waar ik zeker geen spijt van heb, hij word zelfs gebruikt als daily drive….
      Alvast bedankt voor de gekregen tips en in bijlage fotootjes 😀

Attachments:
      • PB040169.JPG
      • PB040170.JPG
      • PB040171.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • welkom op het P forum, en knappe cabrio :respect2: , veel cabrio en rijplezier gewenst

welkom en zeer mooie wagen 😉

Van harte welkom ,hartelijke dank voor je voorstelling .
            Perfect weer om te cruisen 😉 .

Van harte welkom hier en erg mooie Porsche .
              Ikzelf heb helaas ook al twee motorongevallen achter de rug , maar gelukkig geen ernstig blijvend letsel aan overgehouden .

Mag ik je nog een kleine tip meegeven . Gelieve niet meer de post recht boven je antwoord te quoten . Dit maakt het draadje moeilijker leesbaar

welkom mooie P, vooral veel rijplezier en genieten van de zon :driver:

Dank je, de velgen zijn 18 duims merk (momenteel) ongekend vooraan 225/35 achteraan 285/30 😎 [quote=”Rocco” post=93872]Welkom en bedankt voor de voorstelling. Wat voor velgen liggen er onder ? voor een ombouw vind ik hem anders wel mooi hoor :respekt:[/quote]

Welkom en bedankt voor de voorstelling. Wat voor velgen liggen er onder ? voor een ombouw vind ik hem anders wel mooi hoor :respekt:

Dank je, ik vind de originele versie ook heel knap maar dit was het aangeboden pakketje. Trouwens helemaal met originele onderdelen…[quote=”bully” post=93869]Sniper welkom, mooie bak. In Nederland willen de meesten tegenwoordig terug naar origineel.[/quote]

Sniper welkom, mooie bak. In Nederland willen de meesten tegenwoordig terug naar origineel.

Yep net iets te vroeg… en 1000€ had ik er niet voor over

Veel plezier met je aanwinst. Nummerplaat was bijna goed ;).

PB

Nice One. 8)

Good choise is ook fiscaal aantrekkelijker 😉 [quote=”ducuzzi” post=93856]Welkom!

Knappe porsche.

Geen problemen gehad met de registratie in Belgie?

Zelf ben ik ook nieuw op het forum. Wel nog p’loos, maar reken erop dat daar op redelijk korte termijn verandering in komt 😉

Jammer van het motorongeluk. Zelf rijd ik ook met de motor maar heb recent beslist het moderne gerief te verkopen en me enkel nog met de oldies bezig te houden en op zoek te gaan naar een 80’s 3.2 8)[/quote]

De registratie was reeds uitgevoerd dus kan ik jou hier spijtig genoeg niet op antwoorden

Dank je, het letsel leert men uiteindelijk mee leven.
                                    De cabrio “grandioos” 2 weken terug op de parking van een grootwarenhuis stond er iemand mij op te wachten met de vraag of deze te koop was “NO WAY JOSE”

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.