En hop morgen naar de keuring 964 C2 cabrio

Home Forum Porsche Talk En hop morgen naar de keuring 964 C2 cabrio

• Maker
    Discussie
  • Na een hele tijd in de garage gestaan te hebben :sleep: :sleep: morgen naar de keuring.
    De P is vandaag 25jaar geworden :first:
    Dus morgenvroeg naar de keuring ben eens benieuwd…
    En hopelijk morgenamiddag naar DIV voor de plakjes aan te vragen.

054.JPG

Zal bij gelegenheid nog eens foto’s bijplaatsen.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • ooit horen beweren dat nummerplaten gemaakt worden in een gevangenis. zou het door de stakingen …

Begin ongeduldig te worden waar blijven de nummerplaatjes?
        Vorige week 1/6 naar div gent geweest….
        Versta niet waar ze blijven iemand een idee?

ik was al bij de douane gegaan.
          Het coc attest heb ik bekomen van de verkoper zodoende zou het makkelijker moeten zijn om de wagen hier in te schrijven.

We zullen woensdag meer weten.

Ach ok, was je ermee al op voorhand bij de douane geweest, want hierover gaan ook nog wel wat verhalen?

Bij de mijne heb ik gewacht met dedouaneren tot net voor gelijkvormigheidskeuring en inschrijving.

Neen is de eerste maal dat de wagen in België naar de keuring gaat.
              De wagen 2,5 jaar geleden gekocht in Nederland.

zal wss al uitgeschreven geweest zijn sinds aankoop, hij heeft immers al een cabrio om te genieten :first:

Proficiat met de geslaagde keuring! :applaus:

Is deze nooit ingeschreven geweest dan?

Gekeurd zonder probleem!
                    Idd Bladerunner ga voor de veiligheid pas woensdag gaan naar div…
                    Thx voor de tip

Bij de heren in lessines gegaan deze morgen.
                      Maar ik kon er niet gekeurd worden….
                      Die mogen blijkbaar geen oldtimers keuren…. :think: :bounce: :bounce: :bounce:

Sta dus nu maar aan te schuiven in brakel

succes :up: ga de heren ook een bezoeken brengen vandaag :popcorn:

Als ik u was ging ik op 1 juni, overmorgen dus, de heren van DIV tellen een volledige maand ook al is die bijna gedaan en dan ben je ook zeker dat ze hem toch niet inschrijven voor 29/05. :salut:

hij zal blij zijn dat hij eindelijk lucht krijgt :drink:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.