en hop… nóg een nieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! en hop… nóg een nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ik ben Koen, uitgeweken Oost-Vlaming op de missies in West-Vlaanderen 😉 .
    Van kindsbeen af groot autoliefhebber, en met periodes zwevend tussen fanatiek en geïnteresseerd. Ik ben vroeger actief geweest in een autoclub en heb een groot aantal Golf I’s versleten… Ik heb naast de job nog een aantal drukke nevenactiviteiten, bezig met verbouwingen en een jonge dochter.

Mijn probleem was en is eigenlijk dat ik niet vasthang aan 1 merk, zoals ik al zei hierboven, “autoliefhebber”. Althans dat dacht ik altijd. Tot voor kort kon ik niet kiezen, ik was steeds op zoek naar een topwagen voor geen geld (wie niet).

Nu ik eindelijk een bescheiden budget heb gespaard, heb ik mijzelf gedwongen de zoektocht te verfijnen. Om jullie een idee te geven welk een chaos het soms is in mijn hoofd, geef ik mee welke auto’s tot voor kort nog in de running zaten: 69 camaro, 67-69 mustang fastback, jaguar E-type 2+2.
    Deze voldeden namelijk nog aan de volgende criteria:

• fun to drive
    • verliest geen waarde meer
    • 4-zit (zodat vrouw en kind ook meekunnen)

Uiteindelijk heb ik moeten vaststellen dat ik elke keer opnieuw bij Porsche terechtkom, als kind van the 80’s zit de 930 als het ware ergens in mijn hoofd gebrand. Nu de 930 en WTL’s ook al niet meer betaalbaar zijn voor mij, kwam ik bij de 911 G50, 964 en 993 terecht. Pas op, ook de 911 70-73 staan hoog op de lijst maar dat zal via een project moeten gebeuren vrees ik (hoop ik ook). Mocht mijn vrouw de vorige zin lezen: grapje! :engeltje:

Ik heb ondertussen enkele contacten in de USA en Japan, en het is mijn streefdoel om voor het einde van 2015 mijn eerste Porsche te kunnen kopen! 🙂
    Ondertussen blijf ik hier verder informatie verzamelen en genieten van jullie projecten, ik maak ook al (onder dwang) plaats in de garage (laatste Golf – cabrioproject moet eruit).

Hopelijk binnenkort meer.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Hallo iedereen,

bedankt!
      Van zodra ik verder “concrete nieuwzen” heb zal ik ze zeker komen posten!

Welkom

Welkom, veel plezier en suc6 met d’n zoektocht en aanschaf …

“Uiteindelijk heb ik moeten vaststellen dat ik elke keer opnieuw bij Porsche terechtkom”

En als je er eenmaal terecht kom, hoe kom je er dan weer vanaf? :happydance:

Is hardnekkiger dan een G virus! :first: :mrgreen:

Mooi geschreven, Koen, en welkom! :driver:

XXX

Welkom, mooie intro en veel succes met de zoektocht :up:

Welkom op het forum en succes met je zoektocht! :up:

Welkom, we volgen allemaal aandachtig je vorderingen !

Prachtige voorstelling en hartelijk welkom!!! :first:

Wim

Welkom Koen, en mooie voorstelling als nieuwkomer.
                      Kunnen er veel een .tje aanzuigen. :up:

Welkom op het Porsche forum. :drink:

welkom
                          en veel succes met de zoektocht
                          :up:
                          :drink:

welkom Koen,
                            je plaatst jezelf voor een verschrikkelijk dilemma: hoe kan een weldenkend man nu kiezen tussen 993 en E-type :mrgreen: :happy: :first: (luxeproblemen !!)

Van harte welkom en mooie vooorstelling!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.