En nog één erbij

Home Forum Stel jezelf even voor ! En nog één erbij

• Maker
    Discussie
  • Beste forumlezers,

Bij deze stel ik mezelf even voor, Ik ben Watson, 40jaar uit Oost-vlaanderen, getrouwd en 2kids.
    Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik wat meer info wilde weten over de cayman.
    Ik wil de garage wat uitbreiden en ga morgen in Duitsland kijken voor een Cayman jahreswagen, mijn keuze valt op een manueel, aangezien de 996 een automaat is. Omdat er vanaf volgend jaar een 4cil. in de cayman komt wou ik nog vlug een 6cil op de kop tikken.
    Momenteel staan er ook vrij veel Jahreswagens van Porsche Stuttgart te koop bij de Duitse dealers.

Grtjs, Watson

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • Proficiat! Chique dinges! Enne bewust voor manueel ipv pdk gekozen?

Dit is hem geworden, volgende week ophalen… :driver:

Attachments:
        • thumb_IMG_4309_10242.jpg
        • thumb_IMG_4310_10242.jpg
        • thumb_IMG_4308_10242.jpg

Welkom Watson.

welkom watson ❗

dus als ik het goed begrijp staat er al een 996tiptronic in je garage en wil je er een 981 coupé bij?

ook zeker niet vergeten om van de twee flatsixes eens een paar gevoelige platen te belichten en de ontwikkelde vellen hier te posten

Welkom en veel plezier hier!
              Blijkbaar heb je al een 996 staan.. :think: ….wist je al dat we hier zot zijn van foto’s? :coolness:
              Veel succes met je zoektocht naar de juiste Cayman.

Wim

Welkom op het forum, en succes morgen met de eventuele aankoop. 😉

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.