En nu is het weer mijn beurt

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s En nu is het weer mijn beurt

• Maker
    Discussie
  • Het heeft even geduurd , maar ik heb de knoop doorgehakt.
    De beide E30’s zijn de deur uit gegaan en er is een Porsche voor in de plaats gekomen.
    Het is een witte 944 non turbo geworden . Eerste inschrijving 02/1990
    De vorige eigenaar (een kennis van me) heeft er afstand van gedaan vanwege familiale redenen.
    Hij heeft de wagen niet echt lang gehad maar wel technisch volledig in orde gemaakt. Nieuwe rubbers aan koffer en dak , nieuwe distributieriem en rollen , groot onderhoud en een nieuwe koppeling zijn nog maar een paar maanden geleden geplaatst.
    Voorzien van onderhoudsboekje (jaja met sticker) en alle nodige info en papieren.
    Ik heb de wagen gekocht van een garage waar hij een andere heeft gehaalt. Zij hebben mijn 323 Baur Hartge over genomen.
    Doet even pijn na 10 jaar in mijn bezit te zijn geweest , maar toch heb ik geen slecht gevoel over gehouden.
    Hier is ze

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • Kijk eens in het draadje te koop.
      Daar vind je alle info 😉

S2

Koen, gaat de 944 alweer de deur uit?

Komt er iets in de plaats, want je hebt je Baur hiervoor toch weggedaan?

Koen’s 944

Ik zie net het BMW forum en het draadje.
          Mijn Baur heb ik dus over gegeven aan de persoon waarvan ik de 944 heb.
          De annonce is dus niet van mij (zoals je kan zien ) maar van de verkoper van de 944 en dus huidige eigenaar van de Baur

ons Belgisch mekka is dit:

http://www.bimmerboard.be/

…een gezond forum met leuke mensen…zowel styling als performance komen aan bod en er zitten een heleboel Ring freaks op…heel tof en gemoedelijk!

Ja Mich, zeker linkje eens posten!

BMW forum interesseert me namelijk ook wel 😉

SidewindR.

Thx , al maakt het niet meer veel uit.
                Ze is niet meer van me 😉

PS : Het is Baur zonder E ❗ 😆

Zet hier eens een linkje van dat BMW Forum . Is interessant om te volgen wat ze vinden van een niet originele wagen .

…heb de Bauer effe op ons BMW forum gezet Koen 😉

Ja , dat was ze.
                    De probleempjes door het stilstaan (5 jaar) zijn binnen de dag verholpen geweest (vriesstop terug geplaatst, starterlos gemaakt , smering gegeven en oude benzine afgelaten) en ze draaide weer als een naaimachientje (met een luide roffel)
                    En wacht maar , rond die prijs zal de wagen vlug weg zijn.
                    Ik heb eergisteren iemand aangesproken die me vragen stelde over de wagen en ze voor 5500€ dadelijk wilde halen.
                    Vlugger als de 944 die eerst te koop stond bij hem (voor 1000€ minder)

Toch ook een mooi karretje hé Koen!

En mijn Baur staat nu te koop bij de handelaar .

KLIKKERDEKLIK

ken

tis zo dat het moet hé 😀
                          keep up the good work Koen 😉

Altijd 😉

autookes zullen blij zijn dat ze bij u terecht gekomen zijn,
                              worden nogal verwend he…. 🙂 -)

Hier hoe ze eruit ziet met de Cup 2’s eronder

en de opgehaalde velgjes die ervoor bedoeld waren nu onder het werkpaard

Daarom dat ik die foto zo genomen had 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.