En nu is het weer mijn beurt

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s En nu is het weer mijn beurt

• Maker
    Discussie
  • Het heeft even geduurd , maar ik heb de knoop doorgehakt.
    De beide E30’s zijn de deur uit gegaan en er is een Porsche voor in de plaats gekomen.
    Het is een witte 944 non turbo geworden . Eerste inschrijving 02/1990
    De vorige eigenaar (een kennis van me) heeft er afstand van gedaan vanwege familiale redenen.
    Hij heeft de wagen niet echt lang gehad maar wel technisch volledig in orde gemaakt. Nieuwe rubbers aan koffer en dak , nieuwe distributieriem en rollen , groot onderhoud en een nieuwe koppeling zijn nog maar een paar maanden geleden geplaatst.
    Voorzien van onderhoudsboekje (jaja met sticker) en alle nodige info en papieren.
    Ik heb de wagen gekocht van een garage waar hij een andere heeft gehaalt. Zij hebben mijn 323 Baur Hartge over genomen.
    Doet even pijn na 10 jaar in mijn bezit te zijn geweest , maar toch heb ik geen slecht gevoel over gehouden.
    Hier is ze

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • S2

Laatste foto is wel grappig, twee boxsters in dezelfde kleur naast elkaar op de achtergrond.

Zaterdag de eerste keer de 944 uitgelaten en er iets meer dan 200km mee gereden.
        Ook het tweede deel van de Herfstrit is er gisteren mee uitgezet.
        Korte samenvatting van de rij-indrukken.
        Het verschil in vermogen is enorm. Als je mijn turbo of 968CS ermee vergelijkt zou je bijna kunnen spreken van traag.
        Natuurlijk is ze nog steeds vlotter dan het werkpaard,maar veel scheelt het niet.
        Toch is het er fijn mee rijden en hebben we er met volle teugen van genoten.
        Het andere uitlaatje dat erop gezet is klinkt echt vreselijk lekker voor zulke uitstapjes.
        Bij langere afstanden denk ik dat ik (persoonlijk) ermij aan zou storen.
        Alles werkt vlot en soepel (zou ook erg zijn met alles vernieuwd zoals koppeling , riemen , rollagers etc)
        En de bewonderende blikken krijgt ook deze witte schoonheid van de andere weggebruikers.
        Nu op zoek naar witte pinkers (is een must) en andere velgen (worden straks opgehaald) en dan kunnen we er bijna tegen.
        De zoektocht naar een nieuwe vloermat en achterzitjes gaat door net als naar een radiootje (dat mist de vriendin zo erg 😉 )
        Kort samengevat. Ik ben zeer tevreden met deze beauty

Welke vrije tijd 😕

Werken Seta werken 💡

Zeer knap Koen, in het wit zien ze er sereen uit.
            Maar wat ga je nu met die extra vrije tijd doen?

2 wagens weg en 1 in de plaats (als ik alles goed gelezen heb), dat wil dus zeggen 1 wagen minder te poetsen, dus meer vrije tijd 🙂

Proficiat met de aankoop.
              Lijkt me een heel nette wagen., succes verder

S2

Dit zijn alvast enkele opties:

C58 Market code …. geen idee voor welk land
                139 Heated seat left
                164 Tyres 215/60 VR15
                197 Higher amperage battery
                418 Body Side Molding
                650 Targa roof

En de kleur:

L90E Alpine White

Zover ik kan zien

één voor het electrische targadak
                  één voor de achterruitenwisser
                  één voor de electrische spiegels
                  één voor de centrale vergrendeling
                  en een lampje van het alarm

Anoniem

Knappe bak ! Ben stinkend jaloers. Waarvoor dienen die 4 knopjes voor de pook nu weer ? Eentje voor centrale vergrendeling, eentje voor targa dak. En de 2 andere ?

Alsjeblieft

Je bedoeld de pagina met de sticker ?

S2

Zat nog even naar de foto’s te kijken en lijkt me een goed uitgerust exemplaar te zijn:
                          – zetelverwarming en op het eerste zicht 4 knopjes voor de pook.

Misschien even het optielijstje posten?

Ook van mij een dikke proficiat!

En jah, wat kan ik zeggen over dat wit he 😆 😉

SidewindR.

Proficiat Koenie, ziet er proper uit.

Proficiat Koen!

en idd zeer mooi in het wit!

Guy

Proficiat Koen,

En … in ‘t wit zijn ze toch het mooist hé 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.