En toch doet het pijn.

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 En toch doet het pijn.

• Maker
    Discussie

• Anoniem

zonet ook kennis gemaakt met het “en toch doet het pijn”- gevoel
      m’n trouwe 911 is zonet opgehaald .
      hopelijk beleven de nieuwe eigenaars er net zoveel plezier aan als ik er 4 jaar aan heb gehad.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Anoniem

ja, maar daar geldt ook het geldprobleem: is duurder dan een coupe en wegens zijn zeldzaamheid ook duurder dan een cabrio dacht ik. Voor mij is dan een coupe met schuifdak goed genoeg…

Ik zou het ook weten hoor 😉
          En neen het is niet de Boxster 😆
          Al gedacht aan een 993 Targa ❓
          The best off both worlds ❗

Anoniem

Kweet nie…ik zou toch gaan voor de 993. Is toch niet hetzelfde als een boxster denk ik. Ik rij voor de moment met een 944 cabrio maar de volgende zal toch een coupé zijn denk ik, en als het effe kan een 993 of 996. Is ‘comfortabeler’ en heeft toch nog ietske meer plaats vanbinnen dan een cabrio. Zijn maar details, maar elke cubieke millimeter telt…

Anoniem

absoluut, ‘k ben aan’t zoeken achter een zwarte boxster tiptronic, met zwart leder ( en als het effe kan vooraan en achteraan witte knipperlichten).

‘k ben nog een tijdje aan het twijfelen geweest om ( mits enkele extra duizend eurookes) te gaan voor een 993 tiptr, maar het cabrio-rijden is toch ook een vereiste.

en een zwart/zwarte 993-cabrio tiptr. kost nog veel extra duizend eurookes 🙁

Ik wens je veel sterkte , want dat is echt een rotgevoel.
                En kriebelt het nu niet om er terug eentje te halen? 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.