En wat heeft de sint vandaag gebracht?

Home Forum Zeverhoekje En wat heeft de sint vandaag gebracht?

• Maker
    Discussie
  • Omdat ik zo braaf geweest ben heel het jaar ( ahum 🙄 ), lag er vanmorgen voor mij het 924,944,968 boek van Peter Morgan. :mrgreen:

Nog brave mensen hier of was ik de enige? 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
    • Het is rustig hier , blijkbaar zijn er velen aan het spelen met hun P- miniatuurtjes , gekregen vandaag op 6 december :driver:

Goed weekend aan allen :drink:

met de boot kom je hier niet ver, dus de Sint kwam hier met een Porsche tractor van 1959 aan

Altijd tijd te weinig…. maar je moet weten wat de belangrijke zaken zijn waar je tijd moet voor maken 😉

😯 bij deze is mijn woordenschat uitgebreid maar ik hou het toch bij punt 1 van de verklaring. Punt 3 is net wat ik wilde vermijden. :bounce:

Volgens mij heb je te veel tijd…. :salut:

Wat lees ik nu Harley? Geef mij maar de roe???? 😯 😯 😯 😯

btw, http://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/roede#.WigZ7dThA0M

Wat gaat de misses daar van denken?

Geef mij maar de roe. Heb het niet zo begrepen op een ander zijn staf. 😯

Mijn gras is inderdaad heel groen. Kan niet meer zeggen dat het gras groener is aan de overkant. 🙂

Ok, nog eentje dan, kan echt niet, maar goed uitsluitend voor de Zieke geesten onder ons.

Nou ben ik levenslang opgevoed met kinderliedjes om me in het gareel te houden.

Zo staat in mijn geheugen gegrift de frase ‘Wie de roe krijgt, en wie de staf …’

Heb me altijd al afgevraagd, tot de dag van vandaag, waar je eigenlijk beter mee af bent … :mrgreen:

PS1. Als je deze niet vat, dan is dat een gezond teken, beter niet na vragen verder. :drink:

Dat zijn leuke plaatjes jongens.

Uh Sensa, heb je nog geen KleurPiet ( ruzie ) langs de deur gehad dan? Ik dacht dat we tegenwoordig de KleurPiet en onze vrouw wel alleen konden laten met de kinderen … :popcorn:

Hebben we eindelijk es een beetje tijd om een dagje te gaan vissen met de maten … :happydance:

Bij mij heeft ie trouwens een Mediator gebracht gisteren … :happy: :happy: :happy: (echt waar!)

Ik dacht eerst nog dat Icepo voor de deur stond met z’n paard en z’nnuh … :happydance:

Harley, wedden dat de Paashaas ook niet welkom zal zijn…..

porschebunny.jpg
                      :what:

Ik wil natuurlijk je droom niet stuk maken, nog even geduld…. het komt wel goed…

Bunny2016.jpg

:engeltje:

Hier heeft de Sint zijn pieten een beetje willen helpen…. :happy:

Sint.jpg

Je gras heeft hem in ieder geval al aangepast aan de paastijd, zoooo groen 😯 :happy: :happy:

Na het zien die foto heeft de missess mij bevolen om de Kerstversiering weg te halen. De Kerstman en vooral zijn plots elfjes zijn niet meer welkom. 😯
                            Ze dacht dat ik een 911 Targa had gevraagd. 😆
                            De Kerstboom wordt vervangen door de Paasboom en het is wachten op de Paashaas. :think:

Maak je geen zorgen Harley, ik heb hem al gezien…. hij is onderweg….

KerstmanenElfjes.jpg

:happydance:

[quote=”Harley G” post=260457]Vermits de kerstboom reeds staat, kan ik een bezoekje van de Sint op mijn buik schrijven. :bounce:
                                Kan ook komen doordat ik een elfje heb gevraagd….. :happy:[/quote]

daarstraks in het voorbijrijden gezien dat de kerstman al aan je dakgoot hangt dus ja, dat nachtelijk bezoekje van de sint en z’n hulpjes straks kan je wel vergeten :happydance:
                                mss is die kerstman je wel goedgezind en zorgt die wel voor dat elfje :music:

Met de flitsboete kon ik wel lachen , het was mijn vrouw die beboet werd . 89 km per uur gereduceerd naar 81 waar je 70 mocht . 59 euro . Nu moet ze niet zagen als mijn volgende binnenkomt , die zijn wel doorgaaans zwaarder imo .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.