En wat heeft de sint vandaag gebracht?

Home Forum Zeverhoekje En wat heeft de sint vandaag gebracht?

• Maker
    Discussie
  • Omdat ik zo braaf geweest ben heel het jaar ( ahum 🙄 ), lag er vanmorgen voor mij het 924,944,968 boek van Peter Morgan. :mrgreen:

Nog brave mensen hier of was ik de enige? 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
    • Vermits de kerstboom reeds staat, kan ik een bezoekje van de Sint op mijn buik schrijven. :bounce:
      Kan ook komen doordat ik een elfje heb gevraagd….. :happy:

troost je, je bent niet de enige met een flitsboete… 😯 derde in twee weken tijd… :puke: hoop wel dat ik van de distributieketting gespaard blijf… :driver:

Blijkbaar waren mijn vrouw en ik niet zo flink dit jaar . Flitsboete in de bus en een kapotte distributie ketting van de BMW f11 . De boete is niet erg , de kosten van de BMW ligt toch rond de 5000 euro … volgend jaar beter zullen we maar zeggen .

Hou Uw vrouw binnen … “once you go black … you never go back” :mrgreen:

Want thuis elk jaar hetzelfde, elk jaar moet ik ze uitleggen dat het niet voor haar is dat die grote blinkende zwarte Meneer daar staat. Dat is voor de kindjes, elk jaar opnieuw is ze teleurgesteld.

Ik denk dat ze in het Noorden van de Benelux de concurrentie met die knechten niet meer aankunnen en daarom nu liggen te bleiten over “slaven”… Laat me niet lachen… slaven die maar een maandje of zo werken :bounce:

maar zwarte piet voelt zich in het tolerante holland niet meer veilig blijkbaar …

DSC_0162.jpg

sinterklaas is porschefanaat … wanneer zijn schimmel voor onderhoud bij de hoefsmid staat.
                hij is hier net vertrokken bij de buren, dus houd de schouw in de gaten de volgende 24 uren

DSC_0161.JPG

Hoofdpijn….

[quote=”Gette” post=114223]Een set 50er carbus voor een SC blok……………. allé da had ik toch gevraagd samen met wat marsepein :lekker:[/quote]

Ai, de Sint steekt meestal de marsepein in de carbu’s !

XXX

Gette, da’s lachen, dat krijg de Sint niet in uw schoen geperst 😆

Een set 50er carbus voor een SC blok……………. allé da had ik toch gevraagd samen met wat marsepein :lekker:

[quote=”CarCleaner” post=114213]Gisteren andere Boxster gekregen voor mijne sinterklaas :mrgreen:[/quote]

Dan toch ene dieje (SERIEUS) braaf geweest is precies! :mrgreen:

Aan al de rest: De roe krijgen en de zak in! 😈 Volgend jaar zullen jullie zich wel gedragen. 😉

Gisteren andere Boxster gekregen voor mijne sinterklaas :mrgreen:

Bij mij de melding dat mn pyromaantje nog niet gaat betalen, hij heeft een andere hobby: zit nu binnen voor diefstal. nog enkele jaartjes wachten op mn klaas.

brief van minesterie van financien met vermelding TE BETALEN;

Bij ons een boete :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.