- Dit onderwerp bevat 41 reacties, 34 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 februari 2015 om 00:19
Vandaag mijn nieuwe aanwinst naar huis gereden.Cayman (facelift 2009) van 02/2010, racing green metallic…
Het P. virus begon met een presentje van State of Art(juni 2013) Ik mocht een midweek de Boxster 981 PDK ervaren en dat liet ik me niet ontzeggen.Na 20 jaar TVR en Marcos(heb nog steeds een 1990 TVR S
3C(Cosworth blok) merk je toch dat P. toch nog wat meer te bieden heeft qua rijgedrag dan zo’n handmade TVR,waarmee ik me al die jaren toch ook geamuseerd heb tijdens clubtrackdays.
Na 3 dagen Ardennen met de 981 wist ik het wel.Een forum account aangemaakt en veel meegelezen en opgestoken.Mijn eerste gedachten gingen uit naar een >2009 Boxster (zie mijn openingspost)maar als je eenmaal de looks van de 981 ervaren hebt…Daarenboven had ik met de TVR al een convertible..
Gaandeweg verliefd geworden op de Cayman( na even nog aan een 996 4S gedacht te hebben,nietwaar Mushroom 😀 )t mijn defintieve zoektocht gelanceerd richting Cayman.Een bezoekje gebracht aan 2 forumleden die me een proefritje aanboden( nogmaals hartelijk dank aan S2 en Willierke voor de aangename ontvangst!) Ik wou een zo recent mogelijke
die paste binnen mijn budget. Een shortlist aangemaakt en de markt volgen. Na een S uit 2009 net in Duitsland gemist te hebben in België mijn goesting gevonden. Behalve pasm en sportchrono voor de rest vrij stevig in de opties en op 19 “. 34400 km, Proefgereden, vin code in Duitsland gecheckt(want ingevoerd uit Dtsl.) onderhoudsboekje laten natrekken via PZ Aachen, maar geen enkele onregelmatigheden te bespeuren.Vorige week de k(n)oop doorgehakt, de papierwinkel in orde gebracht en vandaag gaan afhalen.
En nu gaan we er van genieten in het bronsgroen eikenhout :salut: !(tussen haakjes:dit forum is toch wel verslavend hoor!)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.