- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
30 mei 2018 om 23:45
Hallo allemaal,
Ik wil al een tijdje met de vrouw en de Boxster naar Engeland en zo doorsteken naar Schotland…
Een enorm risico als ik zie wat er met een medeforummer zijn Boxster gebeurd is, I know, maar toch wil ik het er op wagen.Nu mijn vraag: zijn er hier met ervaring op dit gebied?
Vertrekken in Calais, Duinkerke of Zeebrugge?
Naar Dover, Hull of Folkstone of?Liefst zou ik gewoon in Schotland rijden en daar die Northcoast 500 rijden https://www.visitscotland.com/nl-nl/see-do/tours/driving-road-trips/north-coast-500/ op een kleine week (maandag tot zondag van 30/7-5/8).
Ik heb de prijzen van de overzet naar Hull al eens gezocht en daar kwam ik altijd op +600 euro uit incl slaaphut (verplicht) en ontbijt… Niet echt goedkoop, maar wel makkelijk en je zit op een paar uur van de start.
Alternatief is naar Dover en gans Engeland door (autostrade op een dag – lukt dat?) en dan op een kleine 5 dagen die Northcoast 500 rijden…(158 euro voor de boot – 2u) of 320 euro voor de trein.Meer tijd hebben we niet door omstandigheden.
Iemand tips, ideeën, links? Ik hoor het graag!
Groetjes
Wim
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.