Enkele foto’s

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 106)
    • Al een hele collectie nu hé Denniske, heb je nu al van elk type een foto? Zullen er niet veel zijn die je nog niet hebt. 🙂

*Schop*

http://www.flickr.com/search/?q=Porsche&w=9567605%40N08

‘n groot deel van m’n Porsche foto’s 🙂

Thx nog @ all..

Nog een dikke cayman

Allemaail mooie foto’s en kontjes 😆
            Deze foto van Denniske vind ik echt magnifiek.

Ik ben eigenlijk niet voor rood, eerder donkerblauw maar deze foto doet mijn mening herzien. Een 997 GT2 in deze kleur :mrgreen:

4 mooie kontjes hierboven 😀

Denniske: Ik geniet telkens van je foto’s, ook op het autoforum, daar ben ik “manneke” 😉
              Ik ben wel geinteresseerd in fotografie maar heb wat schrik om duur materiaal te kopen. Ik denk dat je al duizenden foto’s moet genomen hebben om zoiets als van jou te bekomen. Ik heb een compact toestelletje (canon digital ixus 65) dat ik bijna altijd bij me heb. Handig voor in de wagen als er iets interessants passeert, al begrijpen mn passagiers er meestal niet te veel van 🙄

welke kiezen we? 😉

[quote=”AutosDekens”:3w0m2ofl]Mooie foto’s!!!

Toevallig afgelopen zondag in Zolder geen foto’s gemaakt???[/quote]

Neen, ben er niet geraakt…

En vooral die laatste modellen zijn echt om te 😆

😈 😈 😈

[quote=”Setakira”:208hjt6p]Mooie collectie al Denniske, maar euh wie zet nu in zijn collectie dikste wagens BMWs tssss, dat zijn vrouwen wagens hoor…[/quote]

HELA!!!!!!!!!! 😈 😈 😈

Mooie foto’s!!!

Toevallig afgelopen zondag in Zolder geen foto’s gemaakt???

Mooie collectie al Denniske, maar euh wie zet nu in zijn collectie dikste wagens BMWs tssss, dat zijn vrouwen wagens hoor…

Linkje klaar met wat van m’n beste foto’s/dikste wagens.

http://www.flickr.com/photos/denniske/

Geef gerust je mening !!

[quote=”Setakira”:1flnlgjy]… ken je de Sony Alpha reeks ook toevallig … ?[/quote]

Jep die ken ik 🙂

[quote=”Denniske”:31sz3rw4][quote=”FilipF.”:31sz3rw4]heb jij voorbije woensdag in Zolder geweest? aan de pics te zien wel , ik denk dat ik op enkele meters van u gestaan heb op die open tribune[/quote]

Jep dat was ik. 🙂 Ik was die kleine jongen, groene trui/zwarte jas.

Met welke wagen was je?[/quote]

Ik was met deze…

in totaal 4 tourkes gereden

ik was daar ook foto’s aan het maken met mijn nikon…

Geen idee, was een zondag en hebben niets gezien desondanks er gedurende 2u schat ik wagens op en af reden. Misschien eens een PM naar 911-lover sturen om te vragen of hij iets speciaals had geregeld, denk van niet…

Dat van je camera Canon ga ik eens bekijken, ken je de Sony Alpha reeks ook toevallig (oude minolta als ik mij niet vergis)?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.