Enkele foto’s

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 106)
    • [quote=”Steven964″:1u5cr7oc][quote=”Denniske”:1u5cr7oc]Dan nog een vraagje, hoe zijn jullie vorig jaar op de herfstrit (?) binnengeraakt op de grindgroeves in Rotem? (Disen-Stokkem) Want toen ik er vrijdag een fotoreportage aan het maken was, mochten we niet op het terrein zelf (beetje logisch vermits ze er aan het werken waren) Maar toen ik er enkele weken geleden kwam met een hele hoop Mercedes-Benzen (in het weekend) werden we ook weggejaagd, terwijl ze er niet aan het werken waren. Zijn jullie gewoon het terrein opgereden en hebben jullie het geluk gehad dat jullie niet weggejaagd werden?[/quote]

Kzou ik die BMW en Mercedeskes ook wegjagen, een Porsche daarentegen 😛 [/quote]

Ik zal eens proberen met een Porsche :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”Denniske”:ojmfxjla]Dan nog een vraagje, hoe zijn jullie vorig jaar op de herfstrit (?) binnengeraakt op de grindgroeves in Rotem? (Disen-Stokkem) Want toen ik er vrijdag een fotoreportage aan het maken was, mochten we niet op het terrein zelf (beetje logisch vermits ze er aan het werken waren) Maar toen ik er enkele weken geleden kwam met een hele hoop Mercedes-Benzen (in het weekend) werden we ook weggejaagd, terwijl ze er niet aan het werken waren. Zijn jullie gewoon het terrein opgereden en hebben jullie het geluk gehad dat jullie niet weggejaagd werden?[/quote]

Kzou ik die BMW en Mercedeskes ook wegjagen, een Porsche daarentegen 😛

Dan nog een vraagje, hoe zijn jullie vorig jaar op de herfstrit (?) binnengeraakt op de grindgroeves in Rotem? (Disen-Stokkem) Want toen ik er vrijdag een fotoreportage aan het maken was, mochten we niet op het terrein zelf (beetje logisch vermits ze er aan het werken waren) Maar toen ik er enkele weken geleden kwam met een hele hoop Mercedes-Benzen (in het weekend) werden we ook weggejaagd, terwijl ze er niet aan het werken waren. Zijn jullie gewoon het terrein opgereden en hebben jullie het geluk gehad dat jullie niet weggejaagd werden?

@ Setakira;

Canon Eos 400d + 18-55mm Canon + 28-90mm Canon + 70-300mm Tamron 🙂

[quote=”FilipF.”:39n3mlqd]heb jij voorbije woensdag in Zolder geweest? aan de pics te zien wel , ik denk dat ik op enkele meters van u gestaan heb op die open tribune[/quote]

Jep dat was ik. 🙂 Ik was die kleine jongen, groene trui/zwarte jas.

Met welke wagen was je?

Mooi, zitten paar bekende rijders bij van vroemdag precies 🙂

Weet niet of iemand het al gevraagd had maar welke digitale reflex camera gebruik je? Hier zie je duidelijk dat de type toestel beter is dan dat van onze vroemdag 😉

heb jij voorbije woensdag in Zolder geweest? aan de pics te zien wel , ik denk dat ik op enkele meters van u gestaan heb op die open tribune

En dan heb ik nog een fotoreportage gemaakt van een niet Porsche (sorry voor het offtopic 😀 )

Meer;
                    http://s242.photobucket.com/albums/ff94/Dennis_Noten/Fotoshoot%20BMW%20M5%20E60/?start=80 <-- Comments zijn welkom! Leden die geïnteresseerd zijn een een fotoreportage mogen zich altijd via pm tot mij wenden.

Wat recenter werk;

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.