Enkele foto’s

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 106)
    • [quote=”Luke”:14n3g8ne][quote=”Daggie”:14n3g8ne][quote=”Denniske”:14n3g8ne]Bij deze wil ik jullie dan ook melden dat ik mijn studie fotografie ga stopzetten. Maar geen paniek, ik blijf foto’s maken 🙂 [/quote]

Ik zou daar toch nog eens goed over nadenken hoor …[/quote]

hier idem 😕 [/quote]

Sorry mannen, is al effe gebeurt. Was een samenloop van verschillende omstandigheden, heb ik echt niet gedaan om terug te gaan naar mijn vrienden ofzo.. Maar;

-Het was geen leuke school; ik kon er mezelf niet zijn
      -Ik moest 3uur per dag in de bus zitten waarna ik telkens hoofdpijn kreeg
      -Geen leuke leerlingen
      -Geen leuke leerkrachten

Komt er morgen misschien iemand naar ERAN @ zolder?

[quote=”Daggie”:2bnprexk][quote=”Denniske”:2bnprexk]Bij deze wil ik jullie dan ook melden dat ik mijn studie fotografie ga stopzetten. Maar geen paniek, ik blijf foto’s maken 🙂 [/quote]

Ik zou daar toch nog eens goed over nadenken hoor …[/quote]

hier idem 😕

[quote=”Denniske”:2o9q8em0]Bij deze wil ik jullie dan ook melden dat ik mijn studie fotografie ga stopzetten. Maar geen paniek, ik blijf foto’s maken 🙂 [/quote]

Ik zou daar toch nog eens goed over nadenken hoor …

[quote=”Steven964″:17kqo4fj][quote=”Setakira”:17kqo4fj]Proper, 993S heeft ergens een dubbelganger lopen 😛 [/quote]

don’t think so ?? andere kleur, geen ceramics, ….[/quote]

Ik had het eigenlijk over het proper zijn van deze Turbo, 993S is ook een poets(gek) 😉

Maar nog niet zoals enkele nederlanders op Koens herfstrit 😆

[quote=”Setakira”:oawwhptw]Proper, 993S heeft ergens een dubbelganger lopen 😛 [/quote]

don’t think so ?? andere kleur, geen ceramics, ….

Proper, 993S heeft ergens een dubbelganger lopen 😛

Vandaag gezien;

Me likes

[quote=”911-lover”:2ijasoy5]Hoi Dennis,

Van harte welkom hier en overlaad ons maar met hopen van je foto’s[/quote]

Thx Koen 🙂

Hoi Dennis,

Van harte welkom hier en overlaad ons maar met hopen van je foto’s

[quote=”mcklusky”:2neah8m1][quote=”Denniske”:2neah8m1]Tja, ik weet niet wat ik ervan moet denken … Maar ach, ‘t is een porsche 8) [/quote]

Van iemand die je kent ?[/quote]

Bwa ja.. Kennen in veel gezegd. Heb hem ontmoet hier op een auto-evenement hier in mijn dorp(in de zomer) en vorige week nog eens gezien.. 🙂

[quote=”Denniske”:4zjoyjp8]Tja, ik weet niet wat ik ervan moet denken … Maar ach, ‘t is een porsche 8) [/quote]

Van iemand die je kent ?

Tja, ik weet niet wat ik ervan moet denken … Maar ach, ‘t is een porsche 8)

Foto’s zijn idd weer mooi, de wagen is idd nog ewa werk aan…
                              Bovendien is er aan de wagen nog maar weinig origineel, maar daar zijn uiteraard ook liefhebbers voor…
                              8)

Anoniem

De foto’s zijn terug heel mooi, de wagen ietske minder (maar dat is ieders persoonlijke smaak). Blijkbaar is de wagen nog maar zeer recentelijk ingeschreven.
                                PS het is een 911, geen 964. De 964 zijn de modellen met de meer afgeronde bumpers en spoiler die er uit komt rond 70-80km/u.

[quote=”FilipF.”:3br89g8n]mooie foto’s Denniske[/quote]

[quote=”Godspeed”:3br89g8n]Amaai die foto’s ❗
                                  I will never wash these eyes again 😉 [/quote]

Thx guys

Wat is jullie mening eigenlijk over deze 964(Zeg ik dat goed?) ?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.