Enkele foto’s

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 106)
    • Amaai die foto’s ❗
      I will never wash these eyes again 😉

mooie foto’s Denniske

nog wat Avondfotos;

Weer sorry voor ‘t lange laden …

[quote=”stefx911″:1d2t55tu]Het grootste probleem vond ik dat je te weinig daglicht zag.
            Zoveel tijd dat je in de doka zat, ook tijdens je vrije dagen, vakanties om je opdrachten af te werken.

Ik veronderstel dat je sowieso nog steeds met pelicule werkt of is het al digitaal?[/quote]

We werken idd nog analoog. 9/10 van de tijd, eigenlijk.

Het grootste probleem vond ik dat je te weinig daglicht zag.
                  Zoveel tijd dat je in de doka zat, ook tijdens je vrije dagen, vakanties om je opdrachten af te werken.

Ik veronderstel dat je sowieso nog steeds met pelicule werkt of is het al digitaal?

Wat recent spul;

[quote=”Steven964″:2ezi72tb]Allé jong, geen goesting meer ? Of ist de tijd die ontbreekt ? Och ja, uw leven is nog jong hé 😉 [/quote]

[quote=”stefx911″:2ezi72tb]Waarom?

Heb ook nog Fotografie gedaan vroeger, toch een mooie richting?
                        Wel veel moeilijker dan wordt aangenomen.. vakken chemie en fysica zijn niet van de poes hé 😉 )

Waar volg je dit ?[/quote]

Had er meer van verwacht, leerkrachten die u uitschelden, bijna geen vienden hebben, enz enz..

Ik volg dit in Hasselt.

Waarom?

Heb ook nog Fotografie gedaan vroeger, toch een mooie richting?
                          Wel veel moeilijker dan wordt aangenomen.. vakken chemie en fysica zijn niet van de poes hé 😉 )

Waar volg je dit ?

Allé jong, geen goesting meer ? Of ist de tijd die ontbreekt ? Och ja, uw leven is nog jong hé 😉

[quote=”ken”:edpc22j3]heeeel knappe foto’s Denniske ❗ ❗ ❗
                              ze jullie wagens blinke nogal zenne!!
                              de Porsche van Setakira ➡ SUPERFOTO

welk toestel heb je juist?[/quote]

Canon Eos 400d + 18-55mm Canon + 28-90mm Canon + 70-300mm Tamron 🙂

Bij deze wil ik jullie dan ook melden dat ik mijn studie fotografie ga stopzetten. Maar geen paniek, ik blijf foto’s maken 🙂

[quote=”stefx911″:1hgbzl7w]Zou ideaal zijn als fotograaf voor de vroemdag hé

Iets te doen komende Dinsdag Denniske ?[/quote]

Sorry, maar ben niet kunnen komen. Moest naar school, andere keer beter. 🙁

Maar als er iemand in een fotoshoot geïnteresseerd is… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”Daggie”:1dew1eyx]Denniske is ne krak !

Als je ooit eens wil meerijden, is het een kwestie van het te vragen he 😉 [/quote]

Merci, als ik een helm heb … 🙂

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.