Enkele foto’s

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 106)
  • ken

heeeel knappe foto’s Denniske ❗ ❗ ❗
      ze jullie wagens blinke nogal zenne!!
      de Porsche van Setakira ➡ SUPERFOTO

welk toestel heb je juist?

ja, op vroemdag zal et wel lukken, maar op dagen van Eran ? Enfin ja, ze zullen wel niet moeilijk doen zeker… wie niet waagt, …. haha

heb vorig jaar mijn zoontje(8)mee genomen op de vrije sesie na vroemdag hebben niks gevraagd enkel de helm is verplicht

[quote=”Steven964″:n86ymohq]En dat meerijden, heb het hem ook al gezegd, maar dien je geen 16 jaar te zijn voor op Zolder ?[/quote]

Met helm op zie je dat niet … Ik veronderstel niet dat ze er veel belang aan hechten ook. Dinsdag gaan ze ook nog geen 16 zijn…

Hij ging misschien wel afkomen als em vroeg genoeg gedaan had met school en zijn moeder beschikbaar was als chauffeur 😉

Zou inderdaad héél tof zijn om achteraf te kunnen nagenieten bij de mooie pics van Dennis ❗

En dat meerijden, heb het hem ook al gezegd, maar dien je geen 16 jaar te zijn voor op Zolder ? Of anders eens op een gewone rit hé, der zijn er genoeg 😛

Zou ideaal zijn als fotograaf voor de vroemdag hé

Iets te doen komende Dinsdag Denniske ?

Denniske is ne krak !

Als je ooit eens wil meerijden, is het een kwestie van het te vragen he 😉

Merk ook het olie klepje achter de passagiers deur

[quote=”924carreragt”:oh1pt2bb]hallo,

prachtige foto’s!
                      Dan de RUF: dat is een echte. Kijk maar eens naar de achterste spatborden: ietsje breder dan een 3,2 of SC. Maar niet zo heel breed als een Turbo.
                      Ben wel is benieuwd waar die vandaan komt… 🙂 [/quote]

Eerst en vooral; Thx 😉

Zalig dat ‘t een echte is, heb hem gespot op de parking v/d 24 uren van Zolder!

hallo,

prachtige foto’s!
                        Dan de RUF: dat is een echte. Kijk maar eens naar de achterste spatborden: ietsje breder dan een 3,2 of SC. Maar niet zo heel breed als een Turbo.
                        Ben wel is benieuwd waar die vandaan komt… 🙂

Amaai die heeft wel een groot olie verlies zo te zien. Voor de rest denk ik wel dat het een echte RUF is, en die uitlaten man echt tof die zou ik ook wel zien zitten. Zie maar eens naar deze link http://www.ruf-automobile.de/content.ph … etails=153 dit is dezelfde.

8)

Sorry voor de hele shitload aan foto’s!

Denk dat deze jullie ook nog wel aanstaat.. Is ‘t een echte, eigenlijk?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.