Enkele Porsche kampeerders gespot op Le mans

Home Forum Porsche Talk Enkele Porsche kampeerders gespot op Le mans

• Maker
    Discussie
  • :respekt:

Attachments:
    • IMG_7232.jpg
    • IMG_7231.jpg
    • IMG_7229.jpg
    • IMG_7228.jpg
    • IMG_7227.jpg
    • IMG_7140.jpg
    • IMG_7137.jpg
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Ik was eventueel zinnens nog vroeger te vertrekken. Die parade (scrutineering) op de “grote markt” zegt me ook wel iets. Ik dacht dat dat zondag en maandag voor de race was dit jaar. Maar goed als dat niet haalbaar lijkt zal t dus vrijdagochtend zijn. Alvast bedankt voor de tip.

@ igordriver probeer toch zeker van de vrijdagmorgen te vertrekken met een beetje geluk kom je dan in een colonne engelsen terecht die naar Le mans vertrekken. Dan heb je ook meer tijd om naar de camping geloosd te worden.
        Dit jaar was dit toch wel een domper, rond 18h thuis vertrokken omstreeks 00h aangekomen en tot 03h moeten aanschuiven tot aan de camping. Als je volledig wilt uitkijken dan vertrek je best de mandag in alle rust.

@ 993 je gaat niet naar Le Mans om veel te slapen é :drink:

Nuffige fips voor diegenen die volgend jaar willen gaan? :mrgreen:

Heb ook een heleboel P’s tegen gekomen op de camping :respekt: . Was weer een spannende editie maar na het uitvallen van Webber toch maar voor de massa huiswaarts gegaan… de spanning was weg … :salut:
            Wel zelf niet met m’n 964 kunnen gaan spijtig genoeg! :bounce:

Wie gaat naar lemansclassic begin juli?
              Zouden ieder jaar massa’s 356 staan… :respect2:

[quote=”Luckyslevin” post=171359]And last but not least mijn tentje en porscke[/quote]
                En…wat kunnen slapen?

Lucky, Ben je op de 24h geweest ? DE MAX !

And last but not least mijn tentje en porscke

Attachments:
                    • IMG_7135.jpg
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.