Enorm warm in mijn nieuwe sc

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Enorm warm in mijn nieuwe sc

• Maker
    Discussie
  • Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een elfje SC van 1980 😆
    Hij is nagenoeg in perfecte staat dus ben er gelijk van Nederland mee naar huis gereden
    (met transit kenteken)….
    Het enige wat ik al heb kunnen aanmerken is dat de verwarming aan mijn kant aan de voeten warmte blijft geven, de originele handleiding zit erbij en heb al alle standen uit de manuel geprobeerd maar het blijft voor te stikken aan mijn kant 😳
    Iemand dat al voorgehad??? (tussen mij en passagier zit er ook een regelknop en emergency heat hendel, die staan ook off)

mvg Bram.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • nice, proficiat. Waarschijnlijk ook beter dan enkele van de eerdere koopjes die we gezien hebben… 😉

mooie wagen!!!!
        Veel plezier ermee.
        franky

Wim

Nu nog even de afbeeldings locatie kopiëren aanklikken, en plaatsen in link voor foto’s.

Hier de twee fotos al van op men blackberry (met dank aan cabrio wim 😉 )
            De rest zal voor volgende week zijn als hij terug is van de garage…

mvg Bram.

http://www.mijnalbum.nl/Album=8FNERO8E

Wim

bram_p schrijft:

De fotos willen niet mee, te groot 😕

Ik probeer het morgen nog eens……………………..

Gebruik dit programma, volledig gratis en formaat is gelijk goed voor het forum.

http://www.mijnalbum.nl

Van harte geluk gewenst met de wagen .

De fotos willen niet mee, te groot 😕

Ik probeer het morgen nog eens……………………..

Mogelijk is de kabel afgebroken of zo. Als je hem opkrikt kan je de kleppen (tijdelijk) open zetten als je wil.

De mijne staan voorlopig ook gewoon open en heb daar eigenlijk weinig last van, de temperatuur is meestal gewoon goed 8)

Proficiat met je aankoop !!

Thanks voor jullie reactie, ben vandaag in de garage geweest en daar dachten ze ook meteen aan de verwarmingskleppen…
                      Woensdag gaat hij daar binnen voor de keuring en dan wordt alles eens goed nagekeken en alle filters vervangen 😀
                      Ik heb met mijn gsm wat fotos getrokken, de kwaliteit is niet super 🙁

Mijn elfje is van 1980, 138 000km (matching nrs),heel wat onderhoudhistoriek bij, originele handleiding zit er zelfs nog bij 🙂
                      Minpuntje mss is dat hij paar jaar terug herspoten is in het niet originele kleur en dat er cups ipv van fuchs onderliggen maar daar kan ik wel mee leven 😉

Mvg Bram.

Auto even omhoog met iemand erin en kijken of alles lekker loopt. Inspuiten met http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:GM3kuMI6r8uQhM:http://jasonkarpf.files.wordpress.com/2009/07/wd40.jpg wil ook nog wel eens helpen.

Kan ook natuurlijk 😉

Of, gewoon de kabel bediening naar de regelklep…

FOOOTOOOOWS !

Hey Bram,

Eerst en vooral dikke proficiat met je aankoop 🙂

Volgens mij is het probleem dat de warmelucht klep(pen) versleten zijn. Deze bevinden zich onderaan je auto en kunnen dus met de tijd roesten en vast komen te zitten.
                                Ze blijven dan open staan waardoor er altijd warme lucht binnenkomt, ook als alle hendels in de koude stand staan.

Onderdeelnummers zijn 911 211 013 01 en 911 211 014 00
                                Kost niet zoveel hoor, ik denk ergens een 220 Euro voor één kant.

Groetjes!

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.