Er staat wat te gebeuren, we gaan even offline met het forum

Home Forum Porscheforum mededelingen Er staat wat te gebeuren, we gaan even offline met het forum

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Zoals jullie de laatste tijd al wel gemerkt hebben ben ik intussen redelijk wat tijd en moeite in de heropbouw van het forum aan het steken. We lopen echter tegen technische problemen aan waar we bij onze huidige hoster er maar niet uit raken om dit tegen aanvaardbare tarieven op te lossen, we zitten met de duurste hosting en toch hebben we een bij momenten trage site, blijven we login issues hebben en vragen ze exhuberante prijzen om dit voor ons op te lossen. Ondertussen lopen de gesprekken tussen hoster en mezelf reeds maanden, en het enige antwoord dat we krijgen is betalen betalen betalen… wat we in eerste instantie deden maar zonder de gewenste resultaten, en telkens weer andere voorstellen, die ook weer moesten betaald worden.

We gaan dus verhuizen met de hosting, ik probeer dit te doen zonder al te veel downtime, en hoop dat in een tijdspanne van 48u opgelost te krijgen.

Give me some credit, ik doe dit niet om jullie te ambeteren, ik zou graag dit forum terug zien floreren 😉

Er is nog geen datum geprikt, ik ga eerst in alle stilte dingen voorbereiden en dan ‘gas op de lolly’. Dus mocht het forum plots offline zijn, weet dan dat ik er mee bezig ben en heb wat geduld, alles komt goed ;p

Het heeft even geduurd maar de verhuis zou nu rond moeten zijn. Nu kunnen we weer verder werken aan de heropbouw en uitbouw van de website, bedankt alvast voor jullie geduld ! ;p

Keep up the good work!

Dank u wel voor de inzet en het levend houden van het forum, Fox

Dank u wel nogmaals voor uw inzet , het is voor mij al een wereld van verschil wat de snelheid betreft maar hier en daar gaat het nog traag .

Jammer ook dat er zo weinig of geen reacties komen op de post die we plaatsen , maar je bent goed bezig doe zo verder.

Het ziet er weer allemaal werkende uit. Had de eerste maal (na de verhuis) probleem om op het forum te raken maar nu  loopt alles vlot.
                Doordoen is de boodschap alvast een dikke duim

Wat een helse dagen hebben we achter de rug, op het moment dat de verhuis start van onze website naar een andere host werd ik plots serieus ziek (men vermoed corona maar ze testen het niet meer) daarbovenop liep de verhuis en migratie van het forum mis door een fout bij de nieuwe hosting company en werd ik buitengesloten uit mijn eigen site dus moest ik noodgedwongen wachten tot er iemand daar zin had om het op te lossen… Dat heeft uiteindelijk net geen 10 dagen geduurd… Mijn wederhelft heeft net een ingreep ondergaan en ligt dus een tijdje buiten strijd, we hebben 2 kinderen en zijn beide zelfstandige ondernemers… ik moet er zeker geen tekeningetje bijmaken wat ik de laatste dagen afgevloekt heb…

Maar enfin, we zijn weer online, ik begin me op wat hoesten na weer beter te voelen, en we zullen de komende dagen weer verder kunnen werken aan het forum.

Ik merk persoonlijk dat alles al wat sneller laad, normaal gesproken zijn de inlogproblemen ook voorbij, mocht dit niet zo zijn, meld dit dan aub, zodat ik meteen kan kijken waar het misloopt.

Op vraag van enkele forummers zal ik ook aan de visibiliteit/leesbaarheid van het forum werken.

Opmerkingen van jullie zijn welkom en nodig om hier terug een tof en gezellig forum van te maken.

Niet twijfelen om iets te melden wat er misloopt of wat je niet aanstaat, ik kan niet garanderen dat ik dat aanpas, maar ik zal er zeker rekening mee houden.

Elke constructieve kritiek of opmerking is welkom. Dat gezegd zijnde… ik ben er mee bezig 😉

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.