Erandag te Zolder 04/06

Home Forum Porsche Uitstappen Erandag te Zolder 04/06

• Maker
    Discussie
  • Vandaag was het weer genieten geblazen .
    Op mijn vrij dagje (en toevallig een speciale dag) was er het vrij rijden te Zolder . NA even overlegd te hebben om zelf te gaan rijden heb ik besloten dit maar niet te doen en des te meer van mijn nieuwe cameraatje eens te gaan uittesten .
    Het was natuurlijk wat experimenteren , maar ik ben toch al tevreden voor de eerste keer .
    Er was een hele hoopPorsche geweld en het weer is droog gebleven .
    Er zijn 470 fotootjes genomen en de beste heb ik upgeload (in 2 albums daar de eerste vol was )

Kijk en geniet mee

Deel 1

Deel 2

Een voorproefje

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Andy hanteert idd. betaalbare prijzen.
      ik heb vorig jaar bvb. 250 eur betaald voor een ganse dag op Spa, van 09.00h tot +/- 17.30h.

Anoniem

[quote=”AutosDekens”:1iuhzw4i]Als je met skylimit een namiddag zou gaan rijden van 13u tot 18u aan 60 euro per uur is de rekening vlug gemaakt he.[/quote]
        Nope.
        1 uur = 60 euro
        2 uur = 100 euro
        3 uur = 130 euro… i.p.v. 180 euro
        4 uur = 150 euro…i.p.v. 240 euro

Zoals ik meestal doe met Sklimits heb ik in de namiddag 3 x 1 uur met telkens een stop-uurtje tussenin gereden om de wagen en mezelf wat te rust te geven. Kostte me 130 euro. Beetje goedkoper dan 250 euro. In de rest had ik nl. ook geen interesse.

[quote=”chris_lbr”:1nx0t2tl]Schoon pics Koen ! 😀 [/quote]

Thx .
          Ik heb er nog een heel deel (oa van de MArtini ) die niet online staan .
          Als je wilt stuur ik ze eens door . LEt wel , +/- 1MB per foto

[quote=”Setakira”:1nx0t2tl]Dat beginnen al mooie fotos te worden hé Koen,
          Als je de fotos van de rijdende wagens neemt, volg je dan ook eerst de wagen mee en dan afdrukken? Ik heb al verschillende dat zien doen (Alain bijvoorbeeld) en het beeld van de wagen is dan nog scherper.[/quote]

Idd Seta . In het begin deed ik het zoals met het oude toestel . Daar was het volgen niet mogelijk . Maar aan de evolutie van de foto’s zie je dat ik op één dagje behoorlijk heb bijgeleerd en verbeterd ben .
          Nu volg ik de wagens idd . Wel zien waar ik sta en welke lens ik moet gebruiken . Een fellere zoom is nog welkom (bvb een 350 ) dan gaat het nog beter . Maar alles op zijn tijd 😉
          Ik zal zeker zorgen dat er een snelle evolutie komt . Vandaar dat ik dit toestel moest hebben . Het andere was goed om te beginnen , maar begrensde me compleet

Ik vond de 250 euro nochtans zeer redelijk als je ziet wat er in de plaats komt…
            Voor die prijs was het niet enkel een namiddagje rijden hoor… ook ‘s morgens nog de nodige rondjes met instructeur voor de beginnelingen en pace car ronden voor de gevorderden, daarna voormiddag ook al vrij rijden en dan een hele namiddag vrij rijden…
            Eveneens in de prijs inbegrepen was de middaglunch.
            Als je met skylimit een namiddag zou gaan rijden van 13u tot 18u aan 60 euro per uur is de rekening vlug gemaakt he.

Anoniem

Geen 500 maar wel 250 euro. Maar volgens ik had horen vertellen kreeg VB na verloop van tijd toch niet genoeg geïnteresseerden bij elkaar en heeft Skylimits aan zijn leden de mogelijkheid gegeven om in te schrijven voor de namiddag.
              Was natuurlijk wel een stukske goedkoper naturlijk want den Andy hanteert wel wat deftigere prijzen…

Schoon pics Koen ! 😀

Kon spijtig genoeg niet aanwezig zijn.Een aantal porsches waren wellicht van klanten bij vanbeurden in Retie want het was zijn klantendag.
                Je moest er wel ongeveer 500 euries voor over hebben .Huh?…….”klantvriendelijk klinkt dat toch niet?

Dat beginnen al mooie fotos te worden hé Koen, was er buiten Chris nog iemand op het circuit die wij kennen?

Als je de fotos van de rijdende wagens neemt, volg je dan ook eerst de wagen mee en dan afdrukken? Ik heb al verschillende dat zien doen (Alain bijvoorbeeld) en het beeld van de wagen is dan nog scherper.

dju, had ik t geweten… 😕

Deze ben ik gisteren avond nog tegen gekomen op de trailer als ik naar een klant reed.

En Poca ( http://www.poca.be ) was blijkbaar goed vertegenwoordigd 8)

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.