- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
10 juni 2011 om 11:08
Oewaarde vrienden,
sinds enkele dagen merkte ik dat mijn contactsleutel soms moeilijker in het contactslot om te starten te steken was. Gisteren, en natuurlijk als je er ergens ver van huis mee aankomt, bleef de radio spelen na het verwijderen van de sleutel, en moest ik ettelijke keren zitten prutsen in dat slot om de auto ‘duidelijk te maken’ dat de sleutel wel degelijk verwijderd was, want anders wou hij zelfs blijkbaar niet afsluiten ook! Zelfs na het inspuiten van wat speciale slotcontactspray is er geen echt genoegdoende verbetering, en moet ik iedere keer na het, doorgaans stug, verwijderen van de sleutel, met het uiterste uiteinde van de sleutel nog net in het slot nog eens extra tegenwijzerszin draaien, om de radio uit te krijgen…
Iemand een idee welk stuk vervangen zal dienen te worden? Want met de horrorverhalen qua prijzen van nieuwe sloten/sleutels en dergelijk in het achterhoofd, zit ik echt niet te wachten op een leuke surprise in de zin van ‘alles moet vervangen worden’
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.