Erik (Rocco) is jarig.

Home Forum Zeverhoekje Erik (Rocco) is jarig.

• Maker
    Discussie

• Wim

Erik van harte met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst, met veel Porsche rijgenot.

Zal er vanavond een op drinken. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • Ook van hieruit van harte proficiat gewenst

happy B-day Eric , have fun!!!!!!!!!! 😉 😉 😉

laatkomertje 😳

happy b day!

merci bart, terug van vakantie zeker ? dacht al ‘t is hier zo kalm de laatste tijd…
              tournee is voor volgende meeting dan he 😉

Anoniem

Rocco hierbij mijn HEEL late gelukwensen .

En de tournee generale is voorzien waar en wanneer ?Of ben ik ook weer te laat ? 🙁

Ik ben wat later , maar daarom niet minder gemeend .
                  Een hele gelukkige verjaardag gewenst

Proficiat hé Eric 8) 8) 8)

Happy birthday mate!

happy birthday !

Congrats ouwe rukker 😉

Thanks buddies, ja het virus zat er al in sinds mijn geboorte, ik ben dus een échte 9-11 er 😈 , jaren heb ik me afgevraagd waarom ik op zo’n donkere troosteloze herfstdag verjaarde, o.a. op een dag dat de bende van nijvel de delhaize van Aalst overviel …
                            sinds ik een paar maanden geleden mijn ultieme droom heb kunnen waarmaken is mijn eurootje gevallen en heeft die 9-11 wel een hele speciale betekenis gekregen voor mij 😉 😉 😉

drink er maar eentje, tournée generale voor heel het forum Wim de hele avond lang, ik zit toch de hele avond thuis ik kom niet meer buiten 😛 😆 😆

proficiat ! nog vele jaren

proficiat!!

Proficiat man

Proficiat met je verjaardag Erik! 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.