Erik’s witte 993 cabrio 2

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Erik’s witte 993 cabrio 2

• Maker
    Discussie

• Erik
    Deelnemer

Hier is ie dan mijn eerste Porsche en wat voor één, ben er echt gek van. Lang aan gepoetst maar mijn pot wax is helemaal leeg dus tijd voor wat foto’s.

Alles ziet er prima uit, wel eens moeten stofzuigen en leder insmeren maar de auto ziet er echt strak uit. Olie gecheckt en ongeveer een halve liter bijgevuld. Motor draait als een naaimachientje. Volledige history met aankoopfactuur, alle service facturen, alle sleutels, boekjes en alle toebehoren, ‘t is blijkbaar een amerikaanse maar dat maakt voor mij niets uit als de wagen maar ok is. Originele verkoopprijs rond de 72000$ met alle opties wat niet echt een koopje moet geweest zijn 15 jaar geleden. Originele witte 17″ porsche velgen als optie.

Ga hem volledig origineel houden en er zeer veel liefde aan geven 😉

Met dank aan vorige eigenaar Luc uit Brugge.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • Kwas je nog niet vergeten deepee…maar nog altijd druk met men werk:s
        maar uittsel is geen achterstel…

ah, zo’n date zie ik wel zitten. ik moest sowiso noch naar Pascal om de wielkaststickers op te halen voor m’n 993. roept u maar als de plaats, datum en uur vast staat.

ja inderdaad.wat fotos maken en ze hier op het forum posten.
            op een droge weekenddag of zo zouden we dat eens kunnen doen.
            Belgie is niet zo groot en het zou een tof tripje zijn om twee of meer 993 porschekes eens te laten samen komen. 😀
            Een porschedate 😆

Idd mooie 4S,zoude er samen is een foto moeten van pakken irl…
              Grz Pascal911

Fellas is dat een 4S ? mooi exemplaar, ben ook zot van mijn 993 en je ziet ze weinig dus je krijgt altijd wel aandacht ermee 😛 😛 😛

thanks 😀

voor mij blijft de 993 de mooiste porsche.
                  Jammer dat je ze bijna niet meer ziet rijden.(in limburg toch niet 😛 )

PT

@ Rocco en Goodfellas, mooie exemplaren ! Hou ze in ere en geniet ervan. 8)

Hier zie je een foto van toen hij nog te koop stond op een beurs in Maastricht.
                      Johan Dekens heeft mij deze foto verzonden.Ik Heb hem wel niet van hem gekocht maar rechtstreeks van de eigenaar.Wagen is van 1996 en heeft 95000 km met onderhoudsboekje.
                      Ik ben 3é eigenaar.grtn

Attachments:
                      • 164305_499693834783_622939783_5844617_392527_n.jpg

Juist,stom van mij,jij kan nergens anders je derde stoplicht kwijt met
                        je cabrio…

Goeie smaak Goodfellas:)
                          heb je er ook foto’s van?
                          Grtz Pascal911 (993 4S owner)

Hele mooie 993.
                            Ik vind het de mooiste porsche ooit gemaakt !!!!
                            Heb vorige maand ook mijn eerste porsche een 993 4s gekocht.
                            Zalig om mee te rijden.

ik wens je veel geluk met uw porscheke

voor een andere is er gewoon geen geld inderdaad 😆

Met mijn bijgeloof riskeer ik niet om het handvat er af te halen en de volgende dag een auto in mijn achterkant te laten parkeren tijdens het remmen, het zal wel zijn nut hebben hoop ik 😉

Heel mooie wagen,maar persoonlijk zou ik dat derde stoplicht
                                eraf zwieren.
                                Grtz Pascal911

Rocco schrijft:

de 97 op de nummerplaat geeft al een optie voor het volgende model 😛

Denk toch dat je deze niet snel gaat beu worden, me dunkt. Fantastisch exemplaar (als ik op de foto’s mag afgaan) en vooral origineel wit uit een tijd toen het nog geen louter fashion statement was!

Mijn schoonbroer heeft ook een “Amerikaantje” (zelf gaan halen toen de dollar zéér laag stond 😉 ) en de verschillen zijn inderdaad miniem (bij de Varioram modellen is er trouwens geen enkel belangrijk verschil meer, de alleerste 993 US spec (272 pk) hadden de versnellingsbak met langere verhoudingen die dan standaard is geworden op de Varioram modellen EU en US spec (285 pk) vanaf modeljaar 1996).

even een schilderijtje met wolkjes, molens en een mooi kontje gemaakt :

😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.