erover of …….

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 erover of …….

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Heb een bodykitje gevonden op fleebay, vind het wel gewaagd… of is het erover?? 😀 😀

jullie mening… :respect2:

Attachments:
      • 1.jpg
      • 2.jpg
      • 3.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
      • [quote=”Harley G” post=238883]Die mannen hebben wrs schrik van zo’ne beer als gij! :drink: :first:[/quote]

:happy: :happy: :happy: maakt mij niet uit, zolang ‘m maar door de keuring geraakt is het goed 😀 😀 😀 😀

Die mannen hebben wrs schrik van zo’ne beer als gij! :drink: :first:

…….. en vanmorgen naar de keuring geweest en dat was weer dik in orde, ondanks ie zo plat op zijn “buikje” ligt … :happydance: :happydance: :happydance:

Als ik zie hoe’m geworden is in vergelijking met het origineel….. dan moet ik zeggen dat ie er nu beter uitziet. :coolness:

Ik had het niet gedacht, maar ik moet mijn eerdere mening bijschaven :applaus:

Hey René, fijn te horen dat jij het ook knap vind, SUPER ! :up: :up:

Betreft de vering ben ik aan het rondhoren naar veren van het merk KW, hier zit een dealer in de buurt en hij laat mij weten dat er papieren voor de keuring bij zijn, dus dat is geen probleem… :drink:
                Speciaal naar de keuring gaan voor deze vering zit er wel inderdaad in, hier zal ik een afspraak voor moeten maken als ik de vering laat plaatsen, maar das maar 1 keer dus ook dat zal dan wel in orde komen… :up: 😀

Vind het knap !
                  Wel oppassen met verkeersdrempels, denk ik.

Ook oppassen welke set veren-schokdempers je zou plaatsen. Andere schokdempers is geen probleem, maar voor andere veren of combinatie andere veren/schokdempers dien je altijd een speciale keuring te doen. (ik ben het gaan navragen op de keuring).
                  Ook moet je set veren/schokdempers een GOCA-attest hebben (validatieattest afgeleverd door GOCA zelf voor die specifieke kit) + montage-attest verbouwing, afgeleverd door degene die je set geplaatst heeft en dan naar de keuring hiermee (speciale afpraak maken hiervoor)
                  Vrijblijvende hoogte is ook belangrijk, ik dacht dat dit 12 cm. was.

Succes ermee, en nog eens : ik vind de geplaatste set heel mooi.

Wat mij betreft: de titel van dit topic :engeltje:

Maar inderdaad , kleuren en smaken…………

Less is more :respect2:

less.jpg

Thx!! :first: :drink:

is verwijderbaar…, zijn drie delen, zal er eens een fotooke van pakken binnenkort….. :popcorn:

Zijn die humps verwijderbaar?
                          Kan je eens foto’s nemen zonder humps en met de ruiten naar beneden? He (or she) will look a $1.000.000 :up:

zal volgende keer de ramen laten zakken en zien welk het resultaat is… :salut:

De twee “oren” die je daar noemt zijn een verhoging van de humps met twee kopsteunen waartussen een raam gemonteerd zit voor de wind die binnenspeelde tijdens het rijden, ik heb hiermee het probleem kunnen oplossen, dus madame ook content :applaus: :applaus:

Die kit is niet mis, imo een beetje te agressief voor op een cabrio (welke d’office “braaf” is), maar wat het geheel een beetje naar beneden trekt zijn die 2 Mickey Mouse oren die daar torenhoog boven je zetels uitsteken.

En nog een tip: als je foto’s neemt van een cabrio met de top down, laat dan aub de ruiten zakken, dat geeft de auto een lagere lijn :up:

yes i know Larsy, maar goed dat smaken verschillen héé … :up: :up:

Weet er iemand of het KW HLS systeem toegelaten is door de keuring ??

Je weet wat ik ervan denk hee wing 🙄

Maar JIJ gelukkig , ik ook gelukkig 😀

mooooi, enfin eigen smaak en dat is de enige die telt :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.