erover of …….

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 erover of …….

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Heb een bodykitje gevonden op fleebay, vind het wel gewaagd… of is het erover?? 😀 😀

jullie mening… :respect2:

Attachments:
      • 1.jpg
      • 2.jpg
      • 3.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
      • min hoogte is 9cm en enkel voor vaste delen, dus geen bumper/spoiler

Ik ga wel eens rondhoren voor een verstelbare vering, want ik vind het aan de voorzijde nogal aan de lage kant, en zal hiermee ook niet door de keuring komen, want heb net geen 11 cm….. :think:
          Als iemand een voorstel heeft , of met een bepaald type vering positieve ervaring heeft dan hoor ik het graag…

[IMG]http://i64.tinypic.com/t6t1s6.jpg[/IMG]

[IMG]http://i63.tinypic.com/micvv9.jpg[/IMG]

sommigen zien het graag…. 😀 , anderen zouden het nooit doen….. :coolness: , ieder zijn ding natuurlijk maar dit is wel mijn ding…. :up:

[IMG]http://i68.tinypic.com/34y74as.jpg[/IMG]

[IMG]http://i67.tinypic.com/2q03tiu.jpg[/IMG]

Yep is klaar, is vooraan iets lager dan verwacht…. Fotos volgen vandaag nog 😀

uw telefoon is kapot denk ik, want ik heb hem al zien rijden :popcorn:

Bel eens, als hem klaar is ?
                  😉

:popcorn:

autooke is vanmorgen binnengebracht bij de carrossier, bumpertjes en zijschorten eerst passen, daarna spuiten en definitief plaatsen….., de 911 zal er tegen het eind van de week lichtjes anders uitzien… :lekker: , ben benieuwd 😀 😀

kogel is door de kerk :engeltje: zal jullie binnenkort opzadelen met wat foto’s van het resultaat….. :drink: 😀 😀

:bounce: :bounce: :bounce: denken denken denken :bounce: :bounce: :bounce:

ja klopt maar dan ben ik aan het “namaken” zoals je zegt, vind ik dan maar weer niks… :popcorn:
                            De eerste set waarmee ik begonnen ben word het niet, vond het wat te agressief en de voorspoiler hangt me wat te laag bij de grond….. :bounce:
                            Ik heb gisteren in Best verschillende P’s gezien met van die lage spoilers vooraan en die waren allen bekrast, en das ook weer niks…, ben aan het loeren naar het setje van Techart omdat het daar maar wat miniem is maar ben er niet aan uit… :bounce: zal er nog wel even mee lopen denk ik zo… :engeltje: :engeltje:

Ikzelf ben terug voor 100% origineel gegaan, maar waarom zou je je 997 niet verder ombouwen naar een 997 Speedster? De ‘hump’ heb je al, de bodykit van de speedster vind ikzelf wel geslaagd en als je nog wat duiten over hebt kan je ongeveer 4000€ uitgeven aan een set ‘sport classic’ Fuchsen – zie je andere topic “is dit origineel?” :coolness: :lekker:

:censored:
                                cheap.jpg

Helemaal met Mush eens…. de voorbumper op een standaard 996 vind ik ook veel te braaf. GT2 Bumper vind ik nog de mooiste…

Wing67, morgen een petje uitzoeken dat ge kunt opzetten en bij uw plastic kit past :happy:

[quote=”Rufie” post=235218]Ik zit voor mijn 996 ook soms te denken dat ik hem te braaf vind,[/quote]

Elke auto leeft op van een mooie stance.
                                    Velgen en ietsje lager doen wonderen.
                                    Jouw 996 is een MK2 dacht ik hé? Wel: 4S voorbumper erop en gaan. ‘t Probleem van de 996 en de 986 is niet de koplampen, maar wel de verschrikkelijk lelijke voorbumper :salut:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.