Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › erover of …….
- Dit onderwerp bevat 62 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 3 maanden geleden door stefan.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Mmhh, velgjes zijn onlangs veranderd naar een modelleke dat ik graag zie, en wrappen doen we als beroep, en vind het zo fragiel dat ik het zelf voor geen geld van de wereld zou willen hebben, dus….. Ik pieker nog wel even wat verder :bounce:
Ik zit voor mijn 996 ook soms te denken dat ik hem te braaf vind, maar langs andere kant wil ik ook geen Johnny-car.
Niet overtuigd van de kits die ik hier al gezien heb.
Misschien eens beginnen met speciale velgen. Of een speciale kleur ? Wrapping,…[quote=”larsy” post=235206]
Hier nog wat foto’s voor de mense die een andere mening hebben dan mij.[/quote]Lelijk, veel te agressief voor de “braaf” uitziende 911, hoog petjes gehalte
Ben niet zeker of het hier over de koplamp gaat, of over de 4S/Turbo voorbumper. Indien koplamp = fout. Indien 4S/Turbo voorbumper = altijd goed op een 996.
Een 996 opzadelen met een stukje 997 = willen maar niet kunnen = fout = Johnny.
Deze vind ik MOD-DER-VET. :up: Spoiler inclusief (en ben geen fan van grote spoilers). Deze geeft de 997 de meer rondere vormen van de 993
Een 997 opzadelen met een stukje 991 = willen maar niet kunnen = fout = Johnny.
YMMV :salut: :up:
We mogen dan allemaal wel onze voorkeuren hebben, uiteindelijk is er maar eentje die er zich goed moet bij voelen en dat ben jij!
We laten je dus rustig nog wat twijfelen…. 👿Wing
“mijn mening”
Ja ik zou het allemaal gewoon laten hoe het is .
zo ne mooie wage , met de kap in kleur ,dat zie je al niet vaak.
Ik krijg er ook hoofdpijn van als ik al die toestanden zie : sideskirts , body-kit ,tuning . :bounce:Die gaps van zo bumpers en passing ,… ( maakt het toch niet mooier “Of toch :happy: ” )
Het moet toch niet alleen van ver “mooi” zijn.Weet je wat ik deed:
Voor de tijd en €’s die je daar aan wil geven kun je beter eens een extra setje velgen zoeken voor je p
Om eens te kunne wisselen ( geeft de wagen ook een andere look)Dat is MIJN mening :happydance:
Hier nog wat foto’s voor de mense die een andere mening hebben dan mij.
hey Bones, daar zie je al aan dat smaken verschilen….. 😀 , ik ben al enkele dagen aan het “prakiseren” tussen de set wat jij op de foto laat kijken van Techart, waar ik de sideskirts juist het mooist vind, maar de voor-spoiler dan weer “te braaf” vind…
Ik vind jou sideskirts dan weer net mooi en ik had ze er zeker niet afgehaald, maar je ziet maar weer…, ieder zijn gedacht… :coolness:
Smaken verschillen weer hé :up:
Ik heb mijn wederhelft de verschillende foto’s laten kijken, en zij vind de set waarmee dit topic begonnen is dan weer het mooist…. :driver: krijg er nog hoofdpijn van :bounce:Dit ga ik zeker volgen, ben benieuwd hoe het afloopt en wat de uiteindelijke balans zal zijn.
Enkel de zijskirts vind ik er echt wel over. Toen ik de mijne kocht zat er, tezamen met de wrapping, een techart-kit op, die ik heb laten verwijderen o.a. omwille van de zijskirts.[quote=”wing67″ post=234928]Heb een bodykitje gevonden op fleebay, vind het wel gewaagd… of is het erover?? 😀 😀
jullie mening… :respect2:[/quote]
En toch denk ik dat ik voor deze ga…. :engeltje: :engeltje:
Attachments:Ge had u beter een Boxster Spyder/997 Turbo cabrio aangeschaft 🙂 of een GT3 als het geen cabrio moest zijn :happy:
Alle gekheid op een stokje…..ben benieuwd wat het gaat worden. :up:
Heb eigenlijk een beetje bang dat dit te “Johnny” gaat worden, want de kit is nogal gewaagd, en ik ben ondertussen geen 18 meer…. :coolness:
Ik heb de fabrikant voormiddag eens gebeld en het zijn standaard spoilers uit de mallen, dus ze zouden nog 2x een spuitplamuur nodig moeten hebben, en 1x filler, en daarna de laklaag,…en de kit zou (volgens hem) voor 80 é 85% passen, dus er is inderdaad nog werk aan…, veeel werk volgens mijn “bodyshop”, wat inderdaad wel wat dollars gaat kosten ook…..
Heb nu een mail gestuurd naar Techart, eens kijken wat zij in huis hebben tegen welke prijzen…, op hun website is er maar 1 setje (aerokit 1)aangeboden dat mij wel aanstaat, is wel maar een “braaf” setje tegenover de eerste waar ik achter geïnformeerd heb, maar deze heeft dan ook wat meer klasse (lees niet Johnny achtig) , en past misschien wel beter bij mijn leeftijd… :happy: 😀
Heb ook nog een “braaf” body-kitje gevonden van Rinspeed (Polen), mail gestuurd maar nog geen antwoord gehad… (zal door het enorme tijdsverschil zijn denk ik :happy: )
@ Bones, de fabrikant is CMC-Automotive (Germany) en de kit kwam een 1400.-euri. + verzending
Ik vind het ook wel iets hebben! Maar toch opletten dat het niet te ‘tuning’ wordt, achterbumper vind ik op het randje…
Zelf zou ik eerder opteren voor GT3 bumpers (incl uitlaatconversie dan)… dan heb je ook iets wat een ander niet heeft, maar nog altijd originele klasse. :coolness:
Ik vind het ook wel een vette kit :salut: Wie is de fabrikant en over hoeveel euro’s spreken we hier?
ha ok :drink: nu kan ik volgen… :music: men kan ook niet ieders liefde hier weten héé, zou goed zijn
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.