erover of …….

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 erover of …….

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Heb een bodykitje gevonden op fleebay, vind het wel gewaagd… of is het erover?? 😀 😀

jullie mening… :respect2:

Attachments:
      • 1.jpg
      • 2.jpg
      • 3.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
      • je maakt me wel nieuwsgierig… :music: , do you really smoke that shit … :happy:

@wing67: ik zou het mss wel uitgeven aan een andere saaie petroleumslurpende hobby naast P

Mocht alle onderdelen vlot passen ,zou ik het toch ook durven .
            Persoonlijk vind ik hem wel mooi .Net iets meer dan mijn gewone 4S

fijn dat jullie even jullie mening geven… vind ik wel tof… :up:
              Deepee waar zou jij het dan aan durven spenderen ? 😀 😀

+ 1, ook voor mij, zo weinig mogelijk of liefst geen aanpassingen tov origineel.

Maar, over kleuren en smaken valt niet te redetwisten, gewoon doen wat je zelf wil.

ik zou het persoonlijk niet doen, voor mij geen Kelly :happydance:
                  ik vind je 997 zoals hij nu staat veel knapper :applaus:

ik zou voor dat geld ook andere leuke dingen (laten) doen …

Less is more, dus wat mij betreft is het een nee. Maar doe uiteraard vooral wat je zelf wil!

Wim

Daarom schreef ik het ook, en Timo is nu bezig aan zijn eigen 944, en is niet anders wat ik hierboven schreef. 🙁

Dus denk er goed over na. 💡

oei dat klinkt niet goed Wim, ik begin mij al te bedenken…… :wtf:

Ik kan wel terugvinden dat deze kit gemaakt is uit GFK,, het zou geen “harde” polyester set zijn, iemand enig idee wat GFK is ? is het vergelijkbaar met een kunststof bumper ?

Ist ein flexibler Glasfaservertärkter Kunstoff mit einer Epoxidharz Mischung. Durch die Hohen Epoxidharzanteilgen Mischung und mehreren Schichten bruchsichern Glasfaserkunstoffanteilen sind die Teile sehr elastisch und bruchsicher.

Wim

Laatst nog foto’s hier geplaatst van een 944 kit, en Timo heeft dit voor de klant in avonduren gedaan voor hem wat te matsen.
                            Ook al was het van een goed (bekend) merk, man, man, man wat een miserie.

J

Mush heeft gelijk.
                              Veel van die kits hebben nog werk nodig om ze mooi passend te maken.
                              Ben je daar zelf goed in of vindt je dat leuk, goed zo..
                              Moet je een professional betalen om het goed te krijgen, €€€€€€…
                              Er zullen best wel kits zijn die direct passen maar die zijn zeldzaam, en meestal ook al van in het begin wat duurder.
                              Als je de verkoper vraagt, dan passen ze allemaal perfect natuurlijk.

Dit kitje is niet echt erover, kan nog in mijn ogen.

klopt, mar dat weet je nooit vooraf…, ga eens wat surfen op ‘t net, misschien is er wat van terug te vinden… :popcorn:
                                Mercie voor de info :up:

Wat heet “passend gemaakt worden”?
                                  Bij mijn ducktail viel het hard mee, maar ik heb ooit een bodykit gezien waar menig parkervijsje extra in de carrosserie moest gedraaid worden om de boel op zijn plaats te houden. Het RS-middenstuk voor de achterbumper op mijn 964 heb ik ook moeten aanpassen en stukjes uitslijpen om ‘t passend te krijgen. Is dus meestal gedoe, maar niets onoverkomelijks. Als je alles laat doen, gewoon wat extra werkuren afdokken :up:

@ mush : wat bedoel je met de pasvorm stukken ?? denk je dat deze nog allemaal passend gemaakt moeten worden??
                                    De originele stukken hou ik altijd bij, you never know…
                                    Ik vind m ook vet, maar zou mijn originele Turbo velgen er onder houden…, en daar nog de Humps bij die nu bij de lakkerij is om klaar te maken… zou er wel echt vet uitzien denk ik zo… :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.