Ervaring garage Van Beurden ?

Home Forum Porsche Talk Ervaring garage Van Beurden ?

• Maker
    Discussie
  • Porsche liefhebbers,
    Ervaringen met onderhoud van je Porsche bij garage Van Beurden ?
    Onderhoud bij een official Porsche dealer of niet ?

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
    • Er zijn verschillende goede niet-officiële Porsche werkplaatsen ,waaronder boven vernoemde
      Elke heeft zijn voor en nadelen , wat voor de ene goed is , is voor de andere net iets minder;
      Ik vind dat je dat zelf moet ervaren in de toekomst.

Eén ding is zeker , als je je Porsche verkoopt ,en je hebt een onderhoudsboekje met enkel officiële Porsche werkplaats bezoeken; dat geeft dat toch een extra elementaire aanwijzing naar de koper toe. Dat betekent dat de eigenaar niet op de onderhoudskosten heeft bespaard.
      Sommige kopers zijn gevoelig hiervoor.

123

Voor auto’s uit garantie zou ik zeker niet bij een officieel PC gaan want die vijzen je een arm uit voor weinig toegevoegde waarde.
        Uurlonen zijn duur, en alle onderdelen ook ivm de Porsche tax.
        Porsche coilpacks zal je 7-800 euro kosten enkel maar voor de 6 coilpacks
        Dezelfde van Beru zonder Porsche doosje heb ik online kunnen bestellen voor nog geen 200 euro inc shipping. voor exact dezelfde coilpacks.

Ik werk gewoon zelf aan mijn auto, dan weet ik zeker dat het goed is.
        En ik vervang mijn olie toch wel vaker dan de normale Porsche interval (IMS preventie), en als je dat elke keer moet laten doen blijf je bezig..
        Bovendien zie ik dan elke keer mijn olie filter en magnetische plug na op slijtage partikels en IMS preventie.

Die van Beurden ziet er een propere garage uit die revisies doet.. dus gelijkhoe gaan die wel weten hoe onderhoud moet. Of ze voor de rest goed in de omgang zijn weet ik niet.. dat kan misschien iemand anders zeggen.

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.