Ervaring met Le Cars & RSR motors

Home Forum Zeverhoekje Ervaring met Le Cars & RSR motors

• Maker
    Discussie

• Filip Dierckx
    Deelnemer

Heeft er iemand ervaring (goede of slechte)met aankopen van onderdelen bij Le Cars & RSR motors uit dendermonde?

(edit by Mushroom: rest van bericht gewist)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
      • Er is in samenspraak met alle mods en administrator besloten dat er in alle posts, zowel positief als negatief, zou gewist worden.
        Dit is ook gedaan, door Mush, daarom niet op hem schieten !

Daarom en nu definitief een slot er op.
        En we hopen dat deze polemiek nu stopt.

makelovenotwar.jpg

Chris,

Er is niet alleen uit jouw topic geknipt. Bijna iedereen die zijn zegje gedaan heeft positief of negatief heeft wat knipjes gekregen in zijn posts.

Persoonlijk vind ik al dat geknip belachelijk, een forum dient tenslotte om een mening te uiten, en andere mensen te informeren over hun ervaringen.

Anoniem

Bericht aan Mushroom : Ik zie dat je een gedeelte van mijn bericht hebt gewist. Ik heb jullie DUIDELIJK gevraagd om dit topic af te sluiten en integraal te wissel. Gezien jullie dit weigeren heb ik dan ook mijn zegje gedaan. Nu zit je stukken er uit te knippen die nochtans positief spreken over Luc. Wie denk jij godverdomme wel wie je bent ?

Goed, nu is het aan jou de keuze : ofwel zet je alles wat ik geschreven heb terug. Ofwel rot ik hier op. En dan wil dat ook zeggen – sorry voor diegenen die er door benadeeld zijn – dat ik ook niet verder meer zorg zal dragen voor de inschrijvingen van vroemdag of wat dan ook. Dan mag jij daar je plan mee trekken.

Ik lach er echt niet mee. Jaren geleden hebben ze Koen (911 lover) op het Hollands forum ook dik zitten kloten. Koen heeft toen de beslissing genomen om er niets meer te posten. Als kameraad van Koen heb ik dat toen ook gedaan.. en er bijlange geen spijt van gehad. Dat zal ook nu het geval niet zijn.

Aan jou de keuze. En kom niet af met PB’s want daar reageer ik niet op !

Wim

[quote=”911_NL” post=108000]
                Ik volg dit topic met interesse :sarcastisch[/quote]

Zijn precies wat Hollandse forum toestanden hè, vandaar dat je het zeker graag volgt. 😉 :mrgreen:

even terug on topic, persoonlijk goede ervaring met RSR, enkele onderdelen besteld, scherpe prijs (zelfde prijs als laagste wat ik op het net had gevonden in Nederland ) en levering zoals afgesproken binnen de 2 weken aan huis geleverd, kortom niets op aan te merken.

das de sector waar ik in de sales zit….B2R :happy:

[quote=”mark986″ post=107993]B2B = bedrijf naar bedrijf (business to business)
                      B2C = bedrijf naar particulier (Business to consumer)[/quote]

In de automotive sector, frequenter bij Porsche, heb je ook nog:

B2R = Business to Retards :geek:

16 minuten… :sarcastisch :mrgreen:

En we hebben een nieuwe borstel gekregen van Dave 😉

[quote=”Mushroom” post=107989]En terug open…[/quote]

Tijdslotje van 7 minuten :wtf:

Ik volg dit topic met interesse :sarcastisch

B2B= Business to business :mrgreen:

B2B = bedrijf naar bedrijf (business to business)
                              B2C = bedrijf naar particulier (Business to consumer)

Wat is B2B ❓ 😳
                                Voor mij geld 1 gouden regel als zelfstandige.
                                Overal worden al eens fouten gemaakt.
                                De manier waarop daarmee omgegaan word en hoe het opgelost word is het belangrijkste.
                                Ik doe nog steeds zaken met sommige mensen/bedrijven die in de fout(soms zwaar) gegaan zijn in het verleden.

En terug open…

Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen.
                                    We gaan er nu even een slotje op doen, de heetste termen eruit halen en dan weer openstellen om gewoon, deftig, normaal eventueel verder te reageren.
                                    Gelieve (eventuele) problemen met Luc via pm met hem te bespreken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                  • Het onderwerp ‘Ervaring met Le Cars & RSR motors’ is gesloten voor nieuwe reacties.