Home › Forum › Zeverhoekje › Ervaring met Le Cars & RSR motors
- Dit onderwerp bevat 47 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 2 maanden geleden door jollie.
-
MakerDiscussie
-
18 september 2012 om 21:40
Heeft er iemand ervaring (goede of slechte)met aankopen van onderdelen bij Le Cars & RSR motors uit dendermonde?
(edit by Mushroom: rest van bericht gewist)
-
MakerDiscussie
-
Dit is inderdaad een discussie die beter binnenskamers gehouden wordt.
maar een forum is nu eenmaal openbaar, en dit kan een positieve of negatieve uitwerking hebben…Bij deze wens ik ook deze discussie te stoppen en gaat er een slotje op.
Ik moet hier ook iets meedelen. Ik wil niemand zwart maken of vernederen, maar dit gaat er wel over. Zonet hier telefoon gehad van mijnheer Luc. Hij begint mij te betichten dat ik de post van Carreraracer heb gepost.
TAV Luc:
-Respect naar de mensen toe is een grote deugd, niemand is perfect maar iemand afblaffen en ten valse betichten doet men niet. Dus excuses van harte welkom.
-Ik zit hier zelden op het Porscheforum, laat staan dat ik hier berichten post.
-Ik zal niemand hier zwart schrijven op het forum, je zal dit van mij wel recht face to face horen.
-Over prijzen ga ik hier tevens ook niet oordelen, iedereen heeft het recht om zijn boterham te verdienen, wat voor de een teveel is is voor de ander normaal of goedkoop.
-Kwa andere garages ed. Ik heb hier hopen klanten die rijden met een Porsche of een andere exclusieve wagen, iedereen heeft zijn + en – punten over de garage waar hij gaat voor zijn onderhoud. Zoals eerder aangehaald perfectie bestaat niet.En ten laatste ik heb dit jaar nog maar bitter weinig met de P gereden onder andere door tijdsgebrek en ik het geluk heb om nog met andere voertuigen rond te bollen.
Ga ik de Porsche nog blijven behouden, :Ja tot mijn tesla Model S geleverd wordt.
En zoals Benny Backx het mooi formuleert: Ik ben er niet om de mensen af te breken wel om op hun fouten te wijzen
Slotje aub.
Dit hier heeft geen zin.
Problemen met elkaar oplossen niet via via![quote=”porsche” post=107826][quote=”RSR” post=107825]
vermits porsche mijn manier van werken van fabriek uit goedkeurd.
[/quote]
:roll:[/quote]hiermee wil ik duiden op het feit dat alle onderdelen die reeds in waarborg zijn binnengestuurd ook daadwerkelijk zijn aangenomen als waarborg onderdelen… dit onder voorbehoud dat het onderdeel correct is gemonteerd.
mvg, Luc
[quote=”RSR” post=107825]
vermits porsche mijn manier van werken van fabriek uit goedkeurd.
[/quote]
🙄[quote=”mark986″ post=107824](edit by Mushroom: rest van bericht gewist)
voor mij einde discussie![/quote]
bij porsche zijn er op de herstellingen en de onderdelen 2 jaar fabriekswaarborg. ook al voer ik die werken uit, porsche dekt deze waarborg ook… vermits porsche mijn manier van werken van fabriek uit goedkeurd. die opmerking van “he, nu ni beginne zage” zou ik nooit geven tenzij het echt uit de hand loopt! daarbij wil ik ook nog eens benadrukken dat een forum echter niet de gepaste plaats is om zo een discussie’s te voeren. als er “echte” klachten zijn de garage is alle dagen open.
mvg, Luc
(edit by Mushroom: rest van bericht gewist)
voor mij einde discussie!
[quote=”Carreraracer” post=107809]Ik heb mij hier zonet een nieuwe account aangemaakt, ben een bestaand lid al vss jaren zelf. Aangezien ik hier niets anoniem kan posten doe ik het via deze weg.(edit by Mushroom: rest van bericht gewist)[/quote]
Het forum is geen plaats om uw ongenoegen te uiten, als iemand een probleem heeft met iemand moet dit besproken worden tussen deze personen en niet op een openbaar forum. En zeker niet anoniem beginnen.
Mvg,
Luc[quote=”mark986″ post=107807]ik zwijg…ik blijf zwijgen…zeg niks…. ruzie waar da therapie al ni goed voor is hé….laat ons zeggen dat ik em nog liever tegen nen boom zet….Dus therapie was dan toch weggegooid geld :happy:[/quote]
Mark ik weet hier niet wat u probleem is maar ik weet wel dat je nog iets moet komen regelen van een koppeling.
U Pompjes zijn terug gekomen en zoals ik u reeds heb verteld zijn die verleden week na ons telefoontje terug vertrokken naar u. Snap niet goed wat hier het probleem is en er kan altijd iets mis gaan
iedereen zegt + 1.
Maar kan je dan ook eens doorgeven wat die ‘betere’ garages in de buurt zijn,
aangezien ik zelf geen ervaring met iemand daar in de buurt.en ik ben niet vies om een eindje te rijden als P-ke maar goede zorgen krijgt!
[quote=”Carreraracer” post=107809]Ik heb mij hier zonet een nieuwe account aangemaakt, ben een bestaand lid al vss jaren zelf. Aangezien ik hier niets anoniem kan posten doe ik het via deze weg. (edit by Mushroom: rest van bericht gewist)[/quote]
+1
Ik heb de mijne via Ebay.de besteld en betaald met Paypal. 3 dagen later in de bus. Voor en achter ergens rond de 20 euro voor drie stuks.
Ik heb mij hier zonet een nieuwe account aangemaakt, ben een bestaand lid al vss jaren zelf. Aangezien ik hier niets anoniem kan posten doe ik het via deze weg.
(edit by Mushroom: rest van ruzie bericht gewist)
- Het onderwerp ‘Ervaring met Le Cars & RSR motors’ is gesloten voor nieuwe reacties.