Ervaringen met Panamera S hybrid

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Panamera Ervaringen met Panamera S hybrid

• Maker
    Discussie

• J
    Deelnemer

Kameraad staat op het punt van een Pana S hybrid te kopen.
      5 en half jaar oud, 27000km op de teller.
      Staat te koop bij AE cars.

Ken zelf niet genoeg van dit model, welke de zwakke punten zijn…
      Zijn er forumleden die hun ervaring willen delen?
      Doen? Weglopen?

Is AE cars een betrouwbare dealer?
      Iemand al slechte ervaringen hiermee?

Alvast bedankt mannen!

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • WTF ik zit aan + 12 liter na 11.000 km 😀

Is dit dan wat? Heb je wel 330m startbaan voor nodig. Dus je rijdt as usual op het linker vak en wanneer je voor je de staart van de file ziet opdoemen, kies je het luchtruim.. De jouwe voor 299.000€

PAL-V Liberty gyroplane

Ik typ dit vanop mijn buro thuis in Zele… Dadelijk ga ik voortwerken in Lokeren, waar ik met de fiets naar toe rij… Gisteren wel even naar de werf in Koksijde heen en weer “gevlogen” met de gele. Op de terugweg leuk ommetje gemaakt via Knesselare omdat ik in het oprijden gezien had dat er richting Gent een file stond wegens afschrapen van de E40 ter hoogte van Aalter… Zo kan het dus ook nog…

Zelfs met een Porsche kan ik niet over de wagens springen, sta elke dag 2 uur in de fille.

da’s mijn droomauto !!! hoeveel zitplaatsen heeft die ?

123

gemiddeld 45 per uur..
                Daar heb je geneens een rijbewijs voor nodig.
                En die verstookt maar 3liter/100km

Super wagen, verbruik 6,5 liter, perfect toch?

Ik heb een sport turismo en ben er enorm tevreden van. Fantastische wagen !!

Van het vorig model heb Ik de Turbo gehad. De nieuwe “gewone” hybrid is stukken beter en even snel.

Big smile hier zou niet weten wat anders kopen

Ik hen één wel nog maar 5k mee gereden en ben er wel super tevreden over.
                      Die stilte … tof

Rijd 40 km elektrisch en een verbruik dan van 10 a 11 liter ( snelheid aan de hoger kant , als je 120 rijd op de autoweg dan zit je aan 8 l.

Kan er mij iemand eens uitleggen hoe het zit met dit :
                      Je rijd aan 200 op de snelweg, je lost je gas en dan valt de motor stil …. is dit goed voor de koeling???
                      Motor moet toch warm/heet staan?

Ik was er juist over aan het lezen omdat de nieuwe in het Porsche Life magazine besproken wordt. De batterij is nu van 9,4 naar 14,1 kWh gegaan. En dan nog geven ze maar 50 km “reële” range op voor puur elektrisch rijden. Die 30 km zullen dus wel kloppen voor de oude versie.

Ach, dat is toch ook een fake hybride? Wat ben je daar nu mee. Ik zal het zeggen Walter: VAA. Voor een oude Hybrid van pakweg 130K catalogus is dat 4.457€ terwijl je voor een oude diesel van 250 pk die wel 30K minder kost toch 11.800€ VAA aan de broek hebt. Daarvan betaal je maximaal 53% als je in de hoogste schijf valt.

Ik zal deze kelk nog lang aan mij voorbij laten gaan. :first:

Mijn zus heeft die vn haar net verkocht had 30.000 km ze waren er wel tevreden van maar kochten nu een macan en een X5. De macan staat stil en ze rijden steeds met de X5, onbegrijpelijk

@bladerunner dan had hij beter een Cayenne Turbo gekocht, alhoewel ik zo een flauw vermoeden heb dat hij de hybride om een andere reden heeft gekocht dan het voorgestelde lage verbruik :coolness:

Ken niets van Panamera maar mijn buurman heeft een Cayenne Hybride en er over stoefen doet hij niet, integendeel, amper 30 kilometer op batterij en dan minstens 15l per 100km. :think:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.