ervaringen raes racing

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ervaringen raes racing

• Maker
    Discussie
  • hallo, wie heeft hier ervaring met raes racing in wommelgem?
    alvast bedankt voor de (eerlijke) reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Gisteren bij Raes Racing geweest en goed ontvangen geweest. Onderhoudsboekje was niet afgestempeld geweest bij laatste onderhoud van mijn Porsche 996 door de vorige eigenaar. Is uiteindelijk correct aangevuld en afgestempeld door Raes Racing.
      Bart

Wim

Daar ging het ook over, maar ik rook niks. 😆 😉

Maar vandaar gewist. 💡

da laatste ruikt vies

edit:post geveegd

Sluik reclame hebben we niks aan. 💡

Als je dan toch Porsche freak bent, stel je eigen dan even netjes voor, want zo te lezen heb je dezelfde passie als ons. 💡
            Daarna kunnen we alles uitwisselen over ervaringen van garages e.d.

ik ben der helemaal in het begin van mijn Porsche geschiedenis eens binnengesprongen voor een aantal kleine onderdelen, de man wilde toen onmiddelijk een cheque uitschrijven voor het bedrag dat ik zelf voor mijn 993 betaalde, Bij mij was hij vriendelijk maar had er niet echt een gevoel bij dat hij van de mechanische kant echt een kenner was maar ik kan mij vergissen

mijn auto had in den beginne redelijk wat mechanische kost en gewoon met door de vitrinne te kijken wilde hij hem kopen zonder verdere inspectie, als hij al zijn wagens op deze manier koopt heb ik een beetje wantrouwen

rob schrijft:

zie bovenschrift

Misschien even uitweiden waarom het daar zo slecht is?

rob

EDIT, zonder uitleg worden deze berichten geschrapt.

Dus geef in een ander antwoord de toelichting waarom, iemand zo weg cijferen is vrij makkelijk. 💡

Ik heb zelf 5 jaar geleden mijn 993 bij Raes aangekocht, werd er steeds vriendelijk ontvangen en na verkoop werden enkele kleine defecten zonder probleem in garantie uitgevoerd.
                    Ook onderhoud werd prima uitgevoerd door de toenmalige mecaniciens voor een correcte prijs.

Ga nu sinds dit jaar naar Van Beurden (dichterbij en op zaterdag open)maar heb geen negatieve ervaringen met Raes.

Groeten,

Als ik nu een tweedehands zou kopen zou het sowieso bij een porschegarage in Duitsland zijn. Prijzen liggen toch wat lager, meestal hebben de wagens veel meer opties en het aanbod is veel groter dan hier in België.[/quote]

ja ,heb ook al aan een grijze zitten denken.
                      welke sites zijn hier goed voor, mobile, autoscoot,….
                      Echter zouden de wachttijden op fod mobiliteit en vervoer een ramp zijn, ivm fraude met italiaanse leasingwagens zou de controle verscherpt zijn, wat uiteraard een goede zaak is, ware het niet dat ik dan een wagen maanden in de garage heb staan waar ik niet mee kan rijden door het uitblijven van nodige documenten om hem in te schrijven

rjf

Audiotronics schrijft:

Zelf zou ik eerder in een officiële porschegarage een P kopen met 1 jaar volledige garantie (zonder gezaag en problemen). Je betaald iets meer maar je rijdt wel geruster rond 😉

Niet akkoord (ga maar eens op pf.nl lezen).

Ga kijken naar een particuliere auto (die makkelijk 5 à 8.000 euro goedkoper staat), gebruik je gezond verstand (of neem iemand mee van het forum die er iets van kent). En als hij op het eerste zicht meevalt, laat dan een AKK uitvoeren bij een dealer.

PS. Het is betaalT 😉

‘t Is daar of in Olivia valere dat uw centen snel, heel snel opgeraken. En dat je in België wekenlang depressief zijt. Als ik dat filmke hier aan de madam laat zien 🙄

En om bij raes racing te blijven : hij heeft daar precies wel een mooie 996 4S en 996TT staan (op foto oogt het wel altijd mooi en zie je de fouten niet)

Anoniem

😆 idd nogal nen kerel de Cyriel, meestal te vinden in de Nikki Beach
                            http://www.nikkibeach.com/videos/marbella/nikki-beach-marbella-white-party-2010-part-2/

Sorry, we dwalen af 😉

Klopt, er gaan veel cowboyverhalen over RAES RACING de ronde en dan vooral over de tijd dat Cyriel nog eigenaar was. Wat er van waar was? Ik heb hem eens (na de nodige drank) over zijn porscheverhalen bezig gehoord (is de gebuur van mijn broer in Spanje) maar dat was meer avondvertier. Negatieve verhalen gaan ook sneller de ronde dan de positieve! Wat velen hier zeggen, eens tot in Wijnegem rijden en binnen stappen. Zien wat je gevoelens zelf zeggen. Zelf zou ik eerder in een officiële porschegarage een P kopen met 1 jaar volledige garantie (zonder gezaag en problemen). Je betaald iets meer maar je rijdt wel geruster rond 😉

Als ik nu een tweedehands zou kopen zou het sowieso bij een porschegarage in Duitsland zijn. Prijzen liggen toch wat lager, meestal hebben de wagens veel meer opties en het aanbod is veel groter dan hier in België.

Anoniem

Ben het volledig met Porsche eens .Ik kan hier ook bepaalde zaken neer schrijven of posten maar dit is een eenzijdig verhaal .
                                Dit is een heel interessant forum ,je hoort iets ,je leest iets en tussen de regels door vang je iets op .
                                Horen zien en zwijgen ,niet dat ik mijn kop in het zand wil steken hoor .
                                Langs de andere kant begrijp ik ook als een virtueel nieuw forumlid een vraag stelt en hij is onwetend dat hij graag een eerlijk antwoord krijgt .Maar ja het blijft hier virtueel .
                                Misschien een tip ,lees veel ,er zijn genoeg competente mensen hier aanwezig, rij met een wagen ,neem vooral je tijd en blijf vragen stellen .

Anoniem

Vrees dat ook ik niet echt kan helpen. Weet wel dat Cyriel Reas enkele jaren geleden zijn zaak aan de huidige eigenaar overgelaten heeft (woont nu trouwens in Spanje).
                                  Over de Cyriel deden toen ook cowboy verhalen, zelf heb ik er mijn eerste Porsche gekocht en tevreden. Nu Cyriel was mij via het circuitgebeuren wel bekend.

Later ook nog bij de huidige eigenaar langs geweest, had interesse in een 993, toen zonder negatieve redenen niet gekocht.

Weet het, weinig hulp 😕
                                  @ porsche, klopt!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.