ervaringen raes racing

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ervaringen raes racing

• Maker
    Discussie
  • hallo, wie heeft hier ervaring met raes racing in wommelgem?
    alvast bedankt voor de (eerlijke) reacties

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Wim

Om de kwade berichten van de 996 weg te nemen, denk ik dat het veel aan de berijder van het voertuig ligt.
      Mijn zwager heeft een zwarte 996 cabrio,en deze heeft inmiddels ruim 150k op de teller.
      Auto is van 1999 dus de z.g echte ploffers.
      Een ding neemt hij zich altijd voor, en dat is met koude motor rustig aan en niet boven de 2750 tr/min.
      Denk nu niet dat hij een watje is, want eenmaal warm weet hij ook waar de gas zit.
      En aangezien hij in Duitsland woont, hoef ik niet meer uit te leggen. 8)

Dus hoe er met de auto is omgegaan,is het van het grootste belang vaar de plof of niet.

@porsche ik ben het geen 100% maar 200% met je eens
        daarom inderdaad liever persoonlijke ervaringen, goed of slecht, echter wel oprechte weergegeven.

Ik heb ook al veel horen vertellen van Raes Racing maar ook altijd van horen zeggen wat dus wil zeggen dat ik er totaal geen ervaring mee heb. Ik heb graag ervaringen en informatie van de bron voor ik het verder vertel.

Daarom vind ik persoonlijk dat je geen commentaar mag geven zoals Dixie die het ook maar van horen zeggen heeft.

Laat personen spreken die zelf al een wagen gekocht hebben of in onderhoud gaan bij Raes Racing. Hopelijk zijn die personen dan eerlijk om alles in de juiste context te plaatsen.

Iedereen heeft op een bepaald moment wel eens een mindere ervaring met de garage waar hij komt of waar hij in onderhoud gaat, zowel bij off.dealer of niet off. dealer.
          Bij een probleem los je dat op een volwassen manier op tussen beide partijen zodat men tot een oplossing komt.

Niets is gemakkelijker dan iemand anoniem afbreken op een forum omdat het verhaal altijd van één kant komt en de tegenpartij zich niet kan verdedigen. Zie het zoals een mislukt huwelijk waarbij beide partijen hun gelijk uitschreeuwen maar waar de waarheid meestal in het midden ligt. 😕

@venTTo vr6 laat niet alleen je hart spreken maar stap een garage binnen en praat eens met de mensen zo kom je al veel te weten. Hebt je een goed gevoel bij deze mensen of een slecht. Mag je een diagnose laten uitvoeren of hebben ze dat niet graag. Het is tenslotte geen brood dat je koopt, dus je mag gerust kritisch zijn en neem desnoods iemand mee met wat Porsche ervaring.

Wat betreft je keuze dat is natuurlijk persoonlijk. Over elke model zal je wel iets negatiefs kunnen vinden. Ikzelf heb jaren een 996 Cabrio 3,4 gehad waarover ook werd gezegd dat die het niet lang zou uithouden omdat de motors ploften. Wel eerlijk gezegd heb ik nooit problemen gehad, deze zomer is hij verkocht en de nieuwe eigenaar is ook zeer tevreden. Het is al dikwijls besproken en je zal er een aantal gevulde topics over terugvinden in dit forum. Een 997 is weeral van een andere generatie en er zitten hier op het forum nogal wat eigenaars met een 997. Ik denk niet dat die zo ontevreden zijn over hun wagen.

Mijn excuses,
            ik ben al jaar en dag auotoliefhebber, tot enkele jaren geleden actief in het cleane tuning gebeuren (dit laatste klinkt heel fout, echter niet te vergelijken met de sneuuwruimers met een droogrek op hun koffer, meestal samengaand met heel foute johnny’s) 😀 Ik heb enkele mooie wagens gecleaned (al zeg ik hetzelf) waaronder de meest gekende golf 3 vr6, golf mkII rally g60 en een vento vr6.
            Heb hier op het forum reeds enkle ,voor mij bekende nickname’s zien passeren vanuit het cleaned gebeuren.
            Ik heb in de 12 jaar dat ik auto rijd met heel uiteenlopende wages gereden, echter steeds met het probleem dat ik allen vrij snel beu was en deze dan ook terug in de verkoop gingen. 😳
            Aangezien ik beroepshalve met mijn citroen jumper op de baan ben, is het nu stilaan tijd om een wagen te kopen waar ik al decenia van droom , die enkel zal buitenkomen wanneer het mooie weer het toelaat, namelijk een porsche 8)
            Aangezien dit toch om een, voor mij, seriuze financiele aankoop gaat had ik via deze weg mij eerst wat geinformeerd alvorens ik tot aankoop zal overgaan.
            Zelf twijfel ik enorm tussen een 996 4s van 2002 (raes racing) of een 997 van de eerse generatie (hier heb ik echter reeds na wat opzoekwerk schrik voor, zouden zelfde verhaal zijn als eerste generatie 3.4 996’s).
            Zo, ik hoop dat dit iets duidelijker is voor iedereen 😉
            Laat ovirege ervaringen dus maar komen….

Ben er nog niet geweest maar ik heb er nog niets goed over gehoord,ik ga altijd bij Van Beurden in Retie en ben er 100% tevreden van…..

Wim

En zo te zien is het een VW rijder, en misschien een TT. 😉

En als je je eigen voorstelt, komt het vreemd gaan ook niet verkeerd over. 😉

Welkom op dit forum.

Meestal stellen we ons even voor, dit is geen “hit & run” forum.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.