Essen Motorshow 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Essen Motorshow 2011

• Maker
    Discussie
  • Het is weer zover, de tuning liefhebbers kunnen hun hartje ophalen de Essen Motorshow. En uiteraard naast de talloze knappe modellen, ook heel wat Porsches te bezichten.

Meer fotos op Liebe zu Ihm

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Neen , niet echt .
      Waarom ?

Koen, bij die laatste foto, was je daar al aan het scouten naar wisselstukken? 😀

ben afgelopen zondag ook geweest, en vondt het toch ook wel de moeite waard om tot daar te rijden,
          maar heb helaas geen foto’s, thuis vergeten 😳

JE hebt het andere draadje al gevonden zag ik .

Wat heb je voorgehad Koen?

Er werd op menige fora wel negatief geschreven over de huidige Motorshow in Essen , maar ik heb me toch niet laten weerhouden om erheen te gaan .
                Misschien was ik wel beter niet gegaan , want op de weg erheen flinke schade gereden .
                Nadat de wagen nog rijdbaar was en na een (be)zoektocht van drie bandencentrales voor een reservewiel ( Velg is stuk en band beschadigd) de weg toch maar voort gezet .
                Anders was de schade helemaal voor niets , nu hebben we de beurs toch nog gezien .

582 fotootjes werden geschoten op een toch naar mijn mening wel leuke beurs ( gelukkig , zo fleurde het mijn dag toch nog iets op)

Mijn fotootjes vinden jullie HIER

Enkele teasers

Essen is doorgaans wel altijd de moeite om naar toe te gaan. Helaas komt zondag de Sint bij mijn kindjes en nadien bij mijn petekindjes… en aangezien ik weer gecast ben als de zak van sinterklaas… 😀

Ik ga nog niet op uw link klikken want ik ga er zondag heen 😉

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.