Eurosunday 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Eurosunday 2013

• Maker
    Discussie

• Kristof
    Deelnemer

Vrienden van de poëzie… :first:

In 2008 kreeg ik het id van een autoshow te organiseren met een vriend.
      *ik probeer het kort te houden*
      Deze vond plaats in 2009….300 auto’s (belgen,nederlanders en duitsers)
      Alle merken..hedendaags,luxe wagens,oldtimers GEEN JOHNNYBAKKEN met vleugels enzo

in 2010 werden er dit 800+ wagens en kwamen er ineens wagens uit UK,italie & zwitserland
      Een totale opbrengst van +- 12000€ op die 2j werd naar Make a Wish limburg geschonken..aardig toch?

Deze 2 events werden op het voormalig vliegveld van Brustem (limburg) gehouden
      In 2011 konden we er niet meer terecht (ik spaar u alle details..maar plaats even een linkje,lees en oordeel zelf…)

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=3V3N2SCB

Echter kregen we een alternatief…MAAR…daar was het een beetje te klein aangezien ons event in z’n 3de jaargang nog een groei kende
      400 wagens konden niet op het terrein…

de 2012 editie ging niet door aangezien we na een half jaar geen akkoord kregen voor een nieuwe locatie (bloed zweet,tranen en dagen congé + een heel dik dossier de vuilbak in)

MAAR
      Sinds vandaag hebben we het leuke nieuws gekregen dat we in 2013 een nieuwe locatie hebben (Limburg)

Dus:
      Kort samengevat
      Eurosunday staat voor een leuke dag uit onder petrolheads
      Geen marginaal gedoe,enkel mooie afgewerkte wagens op dit event
      Internationaal publiek$
      Voll event is gecatered,leuke animatie voor de kids
      ALLE merken zijn welkom,dus je krijgt een mix van vanalles te zien…jong en oud.
      Van een kever tot een RS4,porsche,karmann Ghia,maar ook een Focus RS en alles daartussen.

Opnieuw zal de opbrengst geschonken worden aan een goed doel (zoals elk jaar)

Binnen de 2 weken geven we alle details prijs (locatie & datum= Mei/Juni)
      Event zal plaatsvinden op verhard terrein,plaats voor +2000 wagens wedrom internationaal gezelschap

Mag ik alvast hopen op een leuke opkomst van mijn geliefde P forum?
      Indien je dit niets vind om met de P te komen,wees welkom als bezoeker!

Hier wat fototjes van voorbije edities…

Eneuh….bewijzen op tafel

Any questions?
      Shoot!

Bedankt voor uw aandacht
      Kristof

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
      • Ik vond de vorige ook mooier .
        Maar het is normaal dat hij met zijn branche regelmatig moet wisselen .

Het was tof om er geweest te zijn.
          Doordat het zo koud was ben ik eigenlijk veel te snel terug weg gereden.
          Eigenlijk wel geen spijt van, heb nog 200 km gebold in de namiddag :driver:

@ Kristof Uw Pke stond er wel “gebruikt” bij hé man :applaus: de velgen zijn mooi, ikzelf zou de andere gehouden hebben. Vond die mooier.
          Verder top organisatie :up:

Hoi Kristof,

Ook leuk dat we elkaar nog even bij het sluiten hebben gesproken.
            Knap werk geleverd.
            Hans

Eerst en vooral wil ik IEDEREEN bedanken die aanwezig was!
              We hadden een zeer goede crew die ik enorm dankbaar ben,zonder hun zou alles niet zo vlot gelopen zijn!
              Mijn 2 collega organisatoren Wilfried & Steven,ook zonder hun zou Eurosunday niet zijn wat het is.
              (geloof me..dit is alleen niet haalbaar meer)
              Onze Dj Nicolas die bijna een 3 dubbele set heeft gedraait aangezien 2 andere dj’s forfait hebben gegeven

Ons avontuur is woensdag namiddag begonnen en is ongeveer een uurtje geleden gestopt voor dit jaar.
              Het weer speelde niet in ons voordeel,toch hebben we gister serieus wat volk over de vloer gehad,om en bij de 700 wagens uit binnen- en buitenland!
              Om er een jaartje tussenuit te zijn geweest zijn we allemaal uiterst tevreden over het verloop van de dag,de sfeer zat er dik in!
              Bedankt Ghost & Triumph om langs te komen!
              Was aangenaam kennis maken Henk! We zien mekaar zeker bij een volgende gelegenheid!

Iedereen hartelijk bedankt voor de hulp en steun,positieve woorden & om afgezakt te komen in de niet meest geweldige weersomstandigheden!
              Volgend jaar zijn we er zeker terug voor onze 5de editie…hier beginnen we dan ook aan te werken binnen een dikke week
              Nu is het tijd voor ne grote dodo

Thanks!
              Kristof

Ben dus naar Eerosunday geweest,bitter koud op de vlakte was eigenlijk een bijeenkomst van al wat VW heet;2XPorsches gezien,Ik moet wel zeggen dat de jeugd heel wat euros spendeert aan het transformeren van hun kever,audi,golf amaispijtig van de koude denk wel dat er dan meer wagens zouden zijn.PROFICIAT AAN DE INRICHTERS JE MOET HET TOCH MAAR DOEN HE; :first:

Wegens bezoek veel te laat ernaar toe.
                  Heb toch nog even met Kristof gesproken.
                  Ondanks het matige weer toch nog een mooie dag.
                  Volgende keer ben ik er zeker bij Kristof.
                  Neem altijd mijn petje af voor mensen die iets organiseren.
                  Dus ” chapeau”

ik ben nog aan het twijfelen,vrouwtje vindt het te koud maar het is nog vroeg he hopelijk wordt het beter!!!!

Ik ga vertrekken.
                      Hopelijk zie ik bekend volk 😀

Is er een aparte ruimte voor het P forum voorzien?
                        Hoe laat gaan de anderen naar daar,

Klopt Kristof.

Ik zal er zijn :driver:

Da van die spoiler zal me de rest van men dagen hier actervolgen :driver:

Wel ge kunt nie uit aan t weer,elke dag voorspellen ze wa anders
                            Nu..t gaat wel van slecht naar beter!

En van wa regen smelten we nie eh

Kristof hoop dat het daar zondag wat droger zal zijn 😀
                              Als het droog is kom ik misschien ook als mijn P terug is van onderhoud.
                              Als ik binnen mag met mijn spoiler 😆

een week van kick off!
                                Voor mij begint het hele event al op woensdag namiddag en we gaan een zeer zware week tegemoet

Wou toch nog even het terreinTJE met jullie delen :drink:

Hopend op een mooie opkomst!!!!

Als er niet iets “nog” belangrijkers op de agenda staat zal ik er zeker bij zijn.
                                  Heb wel een vleugel met zal deze omlaag laten zodat het geen Johnny bak is.
                                  Ps ben soms toch blij dat het geen GT 3 is!!!!!!

Q8 in Ranst goe voor mij welk uur?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.