Eurosunday 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Eurosunday 2013

• Maker
    Discussie

• Kristof
    Deelnemer

Vrienden van de poëzie… :first:

In 2008 kreeg ik het id van een autoshow te organiseren met een vriend.
      *ik probeer het kort te houden*
      Deze vond plaats in 2009….300 auto’s (belgen,nederlanders en duitsers)
      Alle merken..hedendaags,luxe wagens,oldtimers GEEN JOHNNYBAKKEN met vleugels enzo

in 2010 werden er dit 800+ wagens en kwamen er ineens wagens uit UK,italie & zwitserland
      Een totale opbrengst van +- 12000€ op die 2j werd naar Make a Wish limburg geschonken..aardig toch?

Deze 2 events werden op het voormalig vliegveld van Brustem (limburg) gehouden
      In 2011 konden we er niet meer terecht (ik spaar u alle details..maar plaats even een linkje,lees en oordeel zelf…)

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=3V3N2SCB

Echter kregen we een alternatief…MAAR…daar was het een beetje te klein aangezien ons event in z’n 3de jaargang nog een groei kende
      400 wagens konden niet op het terrein…

de 2012 editie ging niet door aangezien we na een half jaar geen akkoord kregen voor een nieuwe locatie (bloed zweet,tranen en dagen congé + een heel dik dossier de vuilbak in)

MAAR
      Sinds vandaag hebben we het leuke nieuws gekregen dat we in 2013 een nieuwe locatie hebben (Limburg)

Dus:
      Kort samengevat
      Eurosunday staat voor een leuke dag uit onder petrolheads
      Geen marginaal gedoe,enkel mooie afgewerkte wagens op dit event
      Internationaal publiek$
      Voll event is gecatered,leuke animatie voor de kids
      ALLE merken zijn welkom,dus je krijgt een mix van vanalles te zien…jong en oud.
      Van een kever tot een RS4,porsche,karmann Ghia,maar ook een Focus RS en alles daartussen.

Opnieuw zal de opbrengst geschonken worden aan een goed doel (zoals elk jaar)

Binnen de 2 weken geven we alle details prijs (locatie & datum= Mei/Juni)
      Event zal plaatsvinden op verhard terrein,plaats voor +2000 wagens wedrom internationaal gezelschap

Mag ik alvast hopen op een leuke opkomst van mijn geliefde P forum?
      Indien je dit niets vind om met de P te komen,wees welkom als bezoeker!

Hier wat fototjes van voorbije edities…

Eneuh….bewijzen op tafel

Any questions?
      Shoot!

Bedankt voor uw aandacht
      Kristof

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
      • Klikkie voor meer info & locatie

http://eurosunday.be/location.html

Q8 te Ranst zal het makkelijkst zijn?

Wat is het juiste adres,en zijn er deelnemers die vanuit Antwerpen vertrekken?

als er niks tegnslaagd zeker van de partij met 2 sc’kes ’78 🙂

deze nog even onder de aanbracht brengen
                Het begint zo wat af te korten
                Hopelijk veel forummers aanwezig!

Super om te horen mannen!!!!

Kristof ik zal er zijn !

Deze staat ook in de agenda. Lijkt me een leuk evenement. Beetje zoals ooit de Supercar Sunday in mijn tuintje 😉

http://www.autogespot.nl/dutch-supercar-sunday-eerste-beelden!
                      http://forum.autogespot.com/index.php?topic=9353.0

OK thx, staat genoteerd! :salut:

Wagen met bestuurder 10€
                          Bezoeker 3€

Poorten gaan open om 9.00
                          Event einde voorzien om 17.00

Je mag op elke moment weer vertrekken al hebben we dat natuurlijk liever niet haha

Wat kost het om met de P het terrein op te mogen?, en hoe laat moet je er dan zijn en hoe laat mag je er weer vanaf?
                            En wat is het bezoekerstarief als ik een van beide niet red?

En de deal met sunparks is rond!

Dus

Dankzij onze nieuwe partner Sunparks kunnen we jullie een verblijf aanbieden voor degene die er graag een weekendje van maken!

-Scherpe prijs!
                              -Volledig gebruik van de accomodatie in sunparks
                              -10 min rijden van het terrein
                              -VIP parking voor Eurosunday gasten!

Bookinglink
                              http://www.sunparks.com/be-nl/eurosunday_ms

Super mannen!
                                Welgemeende dank u!

Misschien leuk voor de mensen die een stuk moeten rijden:
                                Aangezien dit event internationaal publiek trekt hebben we een deal gesloten om zo overnachting te kunnen voorzien

We zijn in ver gevorderde gesprekken met Sunparks Mol
                                Er komt net na nieuwjaar een eigen website waar je aan een zeer aantrekkelijk tarief kan boeken voor ons event bij te wonen en indien gewenst er een weekend van kan maken.

Alweer een vrije zondag gevuld in de nieuwe agenda :relaxman:

Triump zal er zijn,gelukkig heb ik ook een Porsche zonder vleugel

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.