- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 2 weken geleden door .
-
Discussie
-
2 maart 2025 om 08:15
Dag iedereen
Zoals mijn avatar al aantoont, rijd ik momenteel nog met een andere oldtimer rond, maar ik wil graag beginnen uitkijken naar een eerste Porsche 930.
Ik kocht mijn Mustang 16 jaar geleden in US, na hem op internet gevonden te hebben en lokaal een inspectie te laten uitvoeren. Deze stonden toen nog spotgoedkoop. Met de opbrengst van deze wagen, wil ik nu overstappen naar een Porsche.
Met de Ford wist ik dat veel zaken en onderhoud zelf konden worden verholpen en gedaan.
Ik wil nu op het forum eerst wat meer info te pakken krijgen hoe dat zit met Porsche. Ik zit niet verlegen om wat te sleutelen en mijn ellebogen in de olie te werken. Enkel met carrosserie heb ik geen ervaring.
Daarom kies ik ook voor de oudere 930. Enkel zie ik nu dat de prijzen niet meer dezelfde zijn als 10 jaar terug. Het zal een zoektocht worden om iets te vinden met de juiste kwaliteiten en binnen budget.
Wat zijn de juiste media om op zoek te gaan en waar let ik best op? Zijn er experten die ik kan contacteren om een mogelijke aankoop eerst te inspecteren?
Ik ben van het West-Vlaamse.
Groeten iedereen. Blij om hier op het forum te vertoeven waar toch wel wat info en ervaring bij elkaar ligt.
Jan
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.