- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 juni 2013 om 22:37
Zoals velen is het wel een droom om met een mooie auto te rijden dus recent heb ik een audi porsche RS2 gekocht lekker anoniem. *luv
Een Porsche zelf vind ik niet direct iets hebben iedereen kent dat wel en weet dat het snelle wagens zijn. Dus sinds een 2tal jaar op zoek gegaan naar een Audi Porsche RS2.
Het zal geen daily driver worden gezien de lage kmstand maar erg leuk om die kar eens buiten te halen!
Dit weekend o.a een cayman en boxter die even dachten voorbij te steken konden wel mee maar er niet over 😛Dit is dus een Audi Porsche de mijne is in Polar Silver.
[IMG]http://farm2.static.flickr.com/1188/5148480766_81b850f772.jpg [/IMG]Nu nog even een vraagje
De auto is van 1994 met 232kw dus eigenlijk al een classic.
Hoe verzeker je dat best en liefst nog een omnium erop?
Gebruik zou enkel tijdens de zomermaanden zijn voor een 2000 km en in de winter stalling maar daar valt de verzekering ook ten koste van de klant voor zover ik gezicht heb.
Grootse probleem is dan nog dat ik pas 21 ben en nog student :think: deze leeftijdscategorie zien ze bij de verzekeringen niet graag komen en al zeker niet voor zoveel kw.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.