- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
29 augustus 2007 om 21:31
Ik weet dat dit iets helemaal anders is dan Porsche & toebehoren, maar hier zit toch heel wat volk op, dus misschien kunnen jullie me helpen!
Vooral diegene met organisatorisch talent 😛Mijn ouders worden dit jaar allebei 50 (dus samen 100 jaar). Ik zou heel graag voor hen een verrassingsfeestje organiseren met familie en zo veel mogelijk van hun kameraden. Aan de lijst van familie en vooral (vroegere) vrienden wordt reeds gewerkt met hulp van m’n tante. Maar wat nu?
– Ik zou graag een PowerPoint maken met foto’s van vroeger tot nu.
Heeft er ooit iemand dit al ergens gezien en hoe was dit opgebouwd?
Voorbeeldjes?
Waar haal je een beamer en projectiescherm voor zoiets?
– Enig idee voor een leuke verrassingsact?
– Wie is er al naar zo’n feestje geweest en hoe werd het algemeen aangepakt?
– Dingen die ik zeker niet mag vergeten?
– Wat is er meestal voorzien op zo’n feestje? (want is echt de bedoeling dat het een verrassing is en mits m’n broer nog niet werkt, zal bibi dat allemaal betalen 😛 ) Hoe gaat dit in z’n werk met zaal en drank?
– Goeie DJ’s met muziek uit hun tijd (Luv, Peter Orloff, Peter Maffay, ABBA, Hucklebuck, George Baker selection,…)
– …In een woord samengevat, sta er dus een beetje alleen voor en zou al voor 8 december zijn dus… HEEELP!!!
Alvast bedankt!
Groetjes
Kate
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.