Even kort voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even kort voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Goeieavond iedereen!

Ik zal mezelf even kort voorstellen.

Ik ben Wouter, 26 jaar oud en woon/werk-achtig in West-Vlaanderen.

Al sinds jongs af aan ben ik zware porsche fan.
    Andere hobby’s buiten porsche: detailing, sporten en fotografie.

Ondertussen ben ik zelf op zoek naar een porsche en daarom heb ik me aangemeld op dit forum.
    Ik heb vss vragen over de technische kant, prijzen enz wat meestal niet in tijdschriften en boeken vermeld staat (of toch niet up to date)

Mijn criteria voor de gewenste porsche: 911/912 tot en met de 3.2, alsook een propere 914,924,944,968 zijn welkom.

Gr,

Wouter

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
    • Zondag op stap geweest met een kameraad in z’n 356 C Cabrio.
      Ondanks de lichte regen hield dit ons niet tegen om een ritje naar Gent te doen

Er was een evenement voor het goede doel, Cars for Life, waar we naar toe reden.
      Op zich waren de verwachtingen niet echt hoog om veel speciale wagens te zien, aangezien het tijdstip van het jaar.
      De meeste bevinden zich momenteel in winterslaap. Maar voor ons toch een reden om de wagen eens uit te halen en nog wat km’s op de teller te zetten. Get out and drive zou Magnus zeggen.

En inderdaad het evenement viel wel tegen, veel tuning, weinig classics.
      Maar we hebben ons goed geamuseerd tijdens de rit, wat moet je trouwens meer hebben.
      Een klassieke porsche, een mooie sound, een nat wegdek :driver: plezier gegarandeerd

Het Porsche virus blijft maar aandikken :up:

Proficiat met de mooie auto

Bedankt!

Wagen dit weekend eens gewassen en gekleid.
          Dit leek in geen 35 jaar gebeurd te zijn.

Gisteren dan met de wagen naar de garage gereden, waar hij nu z’n onderhoud krijgt en zal klaargemaakt worden voor de keuring.
          Ze zullen voorlopig alle Amerikaanse stukken waar ze kunnen over vallen in de keuring vervangen door stukken van een reserve SC’tje die ze staan hebben.
          Topservice dus!

Toch al een kleine impressie van de wagen al naar de garage te rijden. Eens goed warm is het echt een speer 😀 Enkel jammer dat hij direct begint te schieten wanneer ik op het gas stond. Waarschijnlijk ergens met de bougies en bougiekabels te maken. Maar de motor zal helemaal op punt worden gezet.
          Ook nu eens de wagen op de brug gezien en kunnen bevestigen dat het daadwerkelijk om een harde kas zonder roest gaat en nergens aan gelast of gefoefeld is.

Me very happy en kan niet wachten om naar de keuring te gaan 😀

zeeer mooie wagen, veel rijplezier ermee, vertroetel hem maar, ze zijn er voor gemaakt

Golfje is van mijn neef, heb hem wat opgepoetst omdat hij morgen voor een trouw moet rijden 😉

Daarom mocht hij ook even in de schijnwerpers, en de mijne moet nog opgepoetst worden 😀

foto klopt niet … die verre neef zou in de schaduw moeten staan van de nieuwkomer in de garage! 🙂

Feli met je 11je wout!

Ik kan het niet laten om s avonds nu net na het werk toch eens te gaan kijken in de garage hoe hij daar staat.

Voorlopig naast een iets jongere verre neef.

[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/23/9e5a47458784378f37918424e483bc8c.jpg[/IMG]

Wim

Ziet er goed uit, en veel plezier met de Porsche.

thnx Sensa!

Idd, al een geluk dat ik hier het forum had om in te zien dat goedkoop duurkoop ging worden!

Ik zal zeker niet te gierig zijn op de wagen nu!

Ik ben nu aan het uitkijken waar ik hem eerst eens zal binnensteken, alvorens te keuren.
                        Moet niet te ver zijn want ik heb geen remorque om hem op te zetten en naar de garage te rijden.
                        En ver durf ik er niet mee te rijden zonder eerst een nazichtje te doen.

Eenmaal gekeurd zal ik volop ervan genieten enz,…

Chique dinges Wout!!!

Van harte gefeliciteerd, ‘t heeft niet lang geduurd en het is van de eerste keer goed. Ik denk dat je content bent dat je die Targa toch maar hebt laten passeren!

Nu niet te gierig zijn met :

– poetsmiddelen
                          – ermee te rijden
                          en … extra fotoooooooooooo’s !

PS : die Porsche op de oprit maakt je tuin helemaal af … daar moet je dus ook niet verder in investeren! 🙂

Thnx! Dit weekend alvast de auto eens goed bekijken. Alle knopjes, waarvoor wat doet,…
                            Daarna krijgt die een badje en als er tijd is begin ik hem al wat op te poetsen, polieren,…

Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk

congrats.

XXX

Succes met het 11je, proficiat.

Die gaat zeker gesoigneerd worden.
                                  Proficiat!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.