Even kort voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even kort voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Goeieavond iedereen!

Ik zal mezelf even kort voorstellen.

Ik ben Wouter, 26 jaar oud en woon/werk-achtig in West-Vlaanderen.

Al sinds jongs af aan ben ik zware porsche fan.
    Andere hobby’s buiten porsche: detailing, sporten en fotografie.

Ondertussen ben ik zelf op zoek naar een porsche en daarom heb ik me aangemeld op dit forum.
    Ik heb vss vragen over de technische kant, prijzen enz wat meestal niet in tijdschriften en boeken vermeld staat (of toch niet up to date)

Mijn criteria voor de gewenste porsche: 911/912 tot en met de 3.2, alsook een propere 914,924,944,968 zijn welkom.

Gr,

Wouter

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
    • Budget is 25k. Als het echt 100% mn gedacht is en kost meer dan wil ik mn budget met ng eens 5k reken

Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk

Wim

Dan doe je er 5K bij, en heb je nog geen resto project van een oude 911.

mag ik je vragen wat voor budget je wilt uitgeven, dan kunnen we vergelijkingen maken en je meer helpen. 💡

Oei dan zit ik naar de verkeerde 944’s te kijken.

Ik zoek dan wel eerder naar de iets specialere 924/944 (Turbo, Turbo S)

Voor de 912, zie het topic die ik heb geopend.

Wim

[quote=”Wout_RS” post=189650]

een zeer mooie 944,… ofwel een degelijke SC, restoproject[/quote]

Een zeer mooie 944 koop je tussen de 8 en 10K, en voor dat geld heb je echt geen SC restauratie project.
            Voor een rijdende 912 die gerestaureerd moet worden liggen de prijzen al boven de 10K. 💡

Welkom wouter! Je hebt alvast goeie smaak :applaus:

groot gelijk om je hier aan te melden met die vooruitzichten, welkom

Hier ook nog enkele vb van wat foto’s die ik neem tijdens de weekendtripjes

[url=https://flic.kr/p/jnsfvY], on Flickr

[url=https://flic.kr/p/cbpPeE], on Flickr

[url=https://flic.kr/p/buceDH], on Flickr

welkom
                    en succes met je zoektocht
                    naar een leuke Porsche
                    :drink:

Dag PhilippeM,

Ik woon in Kortemark, dus niet zo heel ver van jou he 😉

Werk wel in Ieper, maar meeste van m’n vrienden zijn van de regio tussen Diksmuide – Torhout – Roeselare?

Idd ik hoop hier nog veel meer te leren!

PM

Dag Wouter! Welkom! West-Vlaanderen is groot hé. Van welke regio? Hier zal je in alle geval veel vinden! Ik ben hier ook nog niet zo lang en kan de info amper bijhouden!! :salut:

Inderdaad er zit een heel prijsverschil tussen.
                          Alhoewel als je het bekijkt in mijn budget:

een zeer mooie 944,… ofwel een degelijke SC, restoproject

Wim

Welkom op het forum Wouter.

Maar in de keuzes waar jij je in kunt vinden zitten wel wat prijsverschillen. 😉

Welkom op het *porsche forum :drink:
                              hier zult ge de nodige info wel vinden :up:

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.