Even kort voorstellen: Frank

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even kort voorstellen: Frank

• Dit onderwerp bevat 36 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door Frank.
  • Maker
    Discussie

• Frank
    Deelnemer

Hallo,

Ik ga me zelf even kort voorstellen. Ik ben Frank, 41 jaar, ik woon regio Brugge en ben net zoals jullie fervente autofan, vooral van BMW en Porsche. Momenteel rijd ik een 540i xdrive en een M3 (F80) Competition pack. Ik ben van plan om de M weg te doen en voor een recente 911 (991.2) te gaan.
      Willen jullie meer weten? Just ask 🙂

Cheers

Frank

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
      • Lol!!!!! Ondertussen kleine 5000 km gebold. Fantastische wagen! Op regen wel beetje tricky maar ik blijf bij mijn standpunt, ik keer niet meer terug 😉

XXX

‘ik zou niet meer terug willen keren’…. dat zegt mijn madam ook iedere keer… :engeltje: :engeltje: :engeltje:

Thanks!!!

Een Boxster mag je niet vergelijken met een F80 M3 natuurlijk. De motor van de M3 was zeer responsief (iets te naar mijn zin) tov de 911 maar qua handling, baanhouding, zitpositie … compleet anders. Ik zou niet meer willen terug keren 😉

ja, vastgeklikt maar het blijft komen. Een beetje papier tussen de zijpanelen gepropt en het is beter. Een dezer wat velcro gaan halen want dat papier trekt op niet veel 😉

mooie bak!

[quote=”Fwatson” post=271140] Een heel Compleet andere wagen dan de M3 in elk geval![/quote]

Op welk vlak dan? De kerel van wie ik mijn Boxster S gekocht heb, kwam van een M3 en vond de Boxster wat “plat” tov een M3 (met zijn turbo) en ging op zoek gaan naar een 911.
                    Dus de simpele in mij gaat er dan vanuit dat er niet zo’n groot verschil is tussen de M3 en de 911….

1) al gecheckt op the obvious zoals de gesp van een gordel die ergens tegenaan rammelt?

[quote=”Fwatson” post=271143]Bedankt voor de snelle respons!

1) Het geluid komt echt uit het interieur zelf.
                        2) Dan best eens langs de dealer passeren vermoed ik?
                        3) Zie punt 2 😉

Thanks![/quote]

1) iemand achteraan laten plaatsnemen en de locatie van het geluid bepalen.
                        2) dealer
                        3) nieuw pompje zelf bestellen en plaatsen (5min werk)

Mooie wagen! Ook foto’s van interieur graag :lekker:

Bedankt voor de snelle respons!

1) Het geluid komt echt uit het interieur zelf.
                            2) Dan best eens langs de dealer passeren vermoed ik?
                            3) Zie punt 2 😉

Thanks!

1) droplinks van de anti-roll bar en motor/versnellingsbaksteun zijn de meest voorkomende oorzaken, maar voor een nieuwe wagen lijkt me dat sterk.
                              maar bron is ongetwijfeld iets in de achterophanging.
                              2) slippende multi-riem
                              3) gewoon vervangen, kost een appel en een ei

Zoals beloofd, een aantal foto’s! Een heel leuke wagen (nog in rodage) maar een paar kleine irritante zaken:

1) Gerammel thv de achterbank bij slecht wegdek
                                2) Af en toe komt er een “tsjilpend” geluid (vermoedelijk) uit het motorcompartiment
                                3) Bij het openen van het kofferdeksel maakt de rechterpomp een irritant geluid.

Enige suggesties?
                                Voor de rest, topwagen! Compleet andere wagen dan de M3 in elk geval!

Hoe kun je het raden? 😉

ai ai ! das nog een slapeloze nacht 😀 🙄 en deze keer niet door de warmte … :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.