Even kort voorstellen: Frank

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even kort voorstellen: Frank

• Dit onderwerp bevat 36 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door Frank.
  • Maker
    Discussie

• Frank
    Deelnemer

Hallo,

Ik ga me zelf even kort voorstellen. Ik ben Frank, 41 jaar, ik woon regio Brugge en ben net zoals jullie fervente autofan, vooral van BMW en Porsche. Momenteel rijd ik een 540i xdrive en een M3 (F80) Competition pack. Ik ben van plan om de M weg te doen en voor een recente 911 (991.2) te gaan.
      Willen jullie meer weten? Just ask 🙂

Cheers

Frank

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
      • Thanks iedereen! Morgen is het zover! Ophalen rond 17u-17u30!!!

Proficiat met je keuze en vele veilige km’s toegewenst !

Proficiat met de aankoop ….:up:

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: alle nog ne Bruggeling, welkom.

Gefeliciteerd en veel succes ermee.

Cheers, Sharkey.

:up:

Gefeliciteerd :up:

Thanks iedereen! De kogel is door de kerk! Het is een 2017 911 Carrera S geworden! Mijn eerste Porsche 😀 Ik voel me nu net een klein kind dat net een prachtig cadeau heeft gekregen van Sinterklaas lol. Ik ga een aparte topic openen en foto’s posten van zodra de auto er is! Normaal eind volgende week is ze in mijn bezit! Goed weekend!

Welkom en geniet van de zoektocht, nooit de eerste de beste kopen, maar vergelijken….. succes!

Welkom

Thanks!! Ik heb deze op het oog:

http://www.bavariamotors.be/nl/wagens/1779-porsche-911-991-carrera-s-420-hp-full-option-new

De prijs lijkt te “mooi” om waar te zijn. Twijfel, twijfel 😀

Welkom…. :up:

[quote=”Drip” post=270439]…Bavaria Motors is ook een serieuze dealer in vanallesennogwatalsjecentenhebt :engeltje:[/quote]

[quote=”Nicooo” post=270440]Voornamelijk import wagens (uit Italië?) Op autoforum.be is hier ook een topic over maar daar zijn de ervaringen / reacties iets minder… Zelf geen ervaring mee dus ik spreek me er niet over uit. …[/quote]

Welkom!
                                  Ik had vorig jaar ernstige interesse in een P die bij Bavaria stond. Zag hem echt wel zitten en vroeg een overname te doen van mijn toenmalige P. “Oké geen probleem meneer, ik leg het aan de baas voor en bel je ten laatste morgen nog terug”. Geen antwoord gekregen, waarop ik na enkele dagen opnieuw contact zoek en vraag hoe het komt dat ik nog geen telefoon mocht ontvangen. “Dat zal een misverstand geweest zijn meneer, we contacteren je in de loop van de week”. Ik wacht nog… :think:
                                  Ik zeg niet dat ze slechte wagens verkopen, maar ze lijken toch hun verkoopstechnieken wat te moeten bijschaven. Willen ze daar wel verkopen?

Ik heb vorig jaar een zilverkleurige Porsche 996 TT gaan bekijken bij Bavaria Motors. Heb toen een PPI laten uitvoeren… dat was geen overbodige luxe bleek toen… het TTtje wijselijk laten staan 😉
                                    Ben dan voor een (recentere) 997.2 4S gegaan bij Xoto, ondertussen 6k km extra en super tevreden van

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.