Even kort voorstellen: Frank

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even kort voorstellen: Frank

• Dit onderwerp bevat 36 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door Frank.
  • Maker
    Discussie

• Frank
    Deelnemer

Hallo,

Ik ga me zelf even kort voorstellen. Ik ben Frank, 41 jaar, ik woon regio Brugge en ben net zoals jullie fervente autofan, vooral van BMW en Porsche. Momenteel rijd ik een 540i xdrive en een M3 (F80) Competition pack. Ik ben van plan om de M weg te doen en voor een recente 911 (991.2) te gaan.
      Willen jullie meer weten? Just ask 🙂

Cheers

Frank

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
      • Goede morgen!

Mijn antwoord was blijkbaar niet gepost (mijn fout). Bedankt voor de verwelkoming! Ik heb een 991.2 op het oog bij Bavariamotors. Iemand ervaring met deze garage?
        Een vriend wist me te vertellen dat ik moet opletten met modellen waarmee gesjoemeld is ivm CO2. Ik zoek even verder in het forum maar hebben jullie hier eventueel nog info over? Thanks! Prettig weekend alvast!

XXX

Welkom Frank, snel foto’s posten na de aankoop :popcorn:

Welkom hiero!

Welkom en succes met de zoektocht !

Welkom Frank,
                het enige bijkomende wat men hier meestal vraagt zijn foto’s van de P van zodra die op de oprit staat.

Welkom!

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.