Even kort voorstellen : Geert

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even kort voorstellen : Geert

• Maker
    Discussie

• Geert Goessens
    Deelnemer

Goedemiddag,

Ik ben 51 jaar en woon en werk in Oost-Vlaanderen.

Ik zag beroepshalve op mijn werk veel eigenaars met een Porsche arriveren en het viel mij op hoe moeilijk sommigen uit hun wagen raakten (de leeftijd), dit deed mij – uiteraard ten onrechte – besluiten dat een man welke geconfronteerd werd met zijn midlife crisis een Porsche kocht.

Ik zit nu blijkbaar ook (nog) in deze crisis, als alles naar plan verloopt dan wordt morgen mijn 911 (964) Carrera 2 coupé uit 1991 geleverd en ik kijk er naar uit. Hoop dat ik er geluk mee heb en kan genieten van veel leuke kilometers.

Ik volg dit forum met veel belangstelling en hoop dat ik veel kan meenemen van jullie ervaringen.

Geert

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • dat is al netjes… :up:

5 jaar garantie indien aangebracht door een “Certified detailer”. Zie http://gyeonquartz.be/nl/

En welke garantie bieden ze op de levensduur van deze glascoating?

Dank, de glascoating welke werd aangebracht is GYEON Q2 MOHS. Ook de voorruit, velgen en remmen werden met een product van dit merk behandeld. Ben tevreden van het resultaat.

Ik ben 65 en uitstappen uit een (lage) Porsche is een kwestie van “techniek”
                Rechterhand op het stuur, linkerhand op de dwarsbalk, beide benen buiten en afduwen met linkerhand. Veel plezier met jouw 911 !

ziet er perfect uit, zowel binnen als buiten… :up:
                  Welke glascoating heb je aangebracht? ben ook bezig met een bedrijf om dit te laten doen… :think:

XXX

Mooie 964 Geert, kleur van de velgen past ook perfect :up:

Het heeft even geduurd, ondertussen glascoating aangebracht, maar hierbij wat foto’s :

Welkom op het PFB :up:

XXX

Proficiat met de aankoop, en nu foto’e hé.

Groeten van een 50+ midlife-crisis ruglijdende versleten vent die in zijn hart altijd 25 zal blijven :engeltje:

Welkom! En is de 964 geleverd ondertussen?
                            Waar blijven de foto’s?

top ! :respect2: :up:

Welkom!

Ik sport alle dagen zodat het precies lijkt alsof een 49-jarige uit mijn Cayman stapt in plaats van een 52-jarige!

Get a gym card!

Minuten worden uren, uren worden dagen, en dagen lijken een eeuwigheid…. aftellen duurt soms lang… veel plezier met je elfje…en natuurlijk verwachten we hier foto’s hé….:up: :up: :up: :up:

Welkom , uw eerste werk na de ontvangstname is natuurlijk foto’s nemen en deze hier posten . 😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.