Even mezelf voorstellen :-)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even mezelf voorstellen :-)

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Thierry en ik heb de PORSCHE microben al wel van toen ik kind was ergens in mij voelen kruipen.

Ik heb al enkele andere auto’s gehad en in 2012 kocht ik een VW kever uit 1973. Deze is volledig rijvaardig en wordt nog vaak gebruikt. Aangezien ik dit jaar 40 wordt heb ik beslist om mijn droom stillaan waar te maken en een PORSCHE aan te schaffen. De kever wordt verkocht om mij volledig te kunnen concentreren, ook financiëel, op de toekomstige PORSCHE.

Momenteel wil ik de sprong wagen om een 944 aan te schaffen en deze dan volledig in orde te zetten. Dus de aankoop moet nog gebeuren. We zien wel wat er uit de bus komt…

Ik wil graag, als het kan, al deel uitmaken van het forum en jullie zullen het als de eersten weten wanneer het ‘schot in de roos is’…

Ik wens hierbij iedereen succes met de bezigheden en vooral ook met de PORSCHES.

Groeten,
    Thierry

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
      • In 2002 had ik dat ook met de aankoop van een een proper herspoten 911 SC targa ’82. Ik moest enkel nog het interieur opknappen en eventueel de verwarmingselementen laten vervangen. Nou, dat viel dik tegen! Als de vorige eigenaar de auto niet maniakaal heeft onderhouden wordt de rekening gewoon naar de volgende eigenaar gestuurd.

Mijn droom is ooit een 964 maar ik ga uit van een totaal budget in de orde van een nieuwe want ik wil er één die van de grond af is heropgebouwd als een nieuwe, maar dan beter. De onderdelen zijn duur en er kruipen veel werkuren in.

LED koplampen zijn alvast een must… :engeltje:

Beste forumleden,
          911cabriog50 slaat de nagel op de kop. Dat is de reden waarom ik het Pke in eerste instantie te koop zette. Vijf weken hard gewerkt, handen vol geld uitgegeven en dan komen der telkens nieuwe problemen de kop opsteken. We waren het hier efkes beu. Ik ga nog enkele dagen nadenken, want ondertussen heb ik vandaag voor het eerst, echt zonder enige noemenswaardige problemen kunnen rijden, rijden en rijden. oef… Blijkt het beestje toch niet zo’n slechte conditie te hebben. Wat me nu nog zorgen baart is dat de distributieriem blijkbaar wat te veel fluit. Hij zou volgens kenners te hard spannen, dus dit zou ik nog moeten laten losser zetten en dan lijkt de moeilijke tijd voorbij te zijn. De riem is in ieder geval niet verouderd hoor, gewoon te hard aan gespannen (is er onmiddellijk gevaar?) Ingeval het deze richting uitgaat en er niet nog bakken geld moeten uitgegeven worden om hem de baan op te houden nu, dan blijft ie.

Probleem is mijn timing geweest. Nog niet zo lang geleden gebouwd en kosten aan het huis die ik graag zou verder doen. Ben er me van bewust: is m’n eigen schuld he…

Maar ik krijg die microbe niet gestopt!!!! Ik wil me wel bij jullie verontschuldigen voor de verwarring, ma het leek niet te stoppen, tot vandaag 😀

groeten,Thierry

weet niet of het hier ook het geval is maar door de hype die rond Porsche hangt willen velen een mooie wagen maar kopen ze een kat in een zak, die wel een blinkende pels heeft maar wanneer ze ermee naar de dierenarts geweest zijn te horen gekregen hebben dat het beestje hen handenvol geld zal kosten om ze gezond te maken en wordt de “luchtbel” doorprikt en zit er voor velen niks anders op dan hun diertje asap van de hand te doen voor nog meer problemen opduiken…
            het verbaasd me niks toen ik gisteren in een andere post las dat velen hun P willen verkopen, en dan is het meer de P van probleemwagen dan Porsche…
            dat er nog zovelen denken dat je voor een prijsje een TA of luchtgekoelde kan op de kop tikken :bounce:
            ze worden zelfzaam de toppertjes :happydance: me happy :happy:

Tim

Inderdaad redelijk wat kortparkeerders bij porsche tegenwoordig 😐

dus FF op een rijtje
                * je hebt de PORSCHE microben al wel van toen je kind was ergens voelen kruipen.
                * 22 maanden terug wil je je kever verkopen om je volledig te kunnen concentreren, ook financieel, op de toekomstige porsche, maar rijdt de VW perte total
                * vervult dan 5 weken geleden toch je droom en je eerste belevingen beschrijf je “zo’n scherpe sturing, trekkracht. Zalig gewoon!”
                * je kijkt uit om er mee naar meetings te gaan en lid te worden van de TACB
                * en vier weken later verpak je die droom in een leuke advertentie om die te verkopen
                😯 😕 😳 :sarcastisch :think:

jep… staat te koop…

Gespot op de weg …..

Hey Christophe, spring gerust ma eens binnen. 😀

Bekijk eerst je foto’s eens voor je ze plaatst anders…
                          Proficiat met je aanwinst, zal in de week eens binnen springen om hem in IRL te zien
                          :applaus:

Idd Patrick, dat is van heel den dag onder den auto te liggen 😀 . Ma ik weet niet waarom nu mijn foto’s op zijn kop hier verschijnen :bounce:

Je bent er duidelijk ondersteboven van!
                              :up:

Idd , ma het is tijd om te stoppen vandaag en nu wachten op nieuwe thermostaat… Heb hem nog is doen blinken! Tweede keer op vier dagen . Mijn vorige fotokes staan op zijn kop ? Hopelijk is deze ok… Groeten

Attachments:
                                • image-2-3-4-5-6-7.jpeg
                                XXX

Het regent dus ideaal om wat te werken :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.