Even mezelf voorstellen :-)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even mezelf voorstellen :-)

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Thierry en ik heb de PORSCHE microben al wel van toen ik kind was ergens in mij voelen kruipen.

Ik heb al enkele andere auto’s gehad en in 2012 kocht ik een VW kever uit 1973. Deze is volledig rijvaardig en wordt nog vaak gebruikt. Aangezien ik dit jaar 40 wordt heb ik beslist om mijn droom stillaan waar te maken en een PORSCHE aan te schaffen. De kever wordt verkocht om mij volledig te kunnen concentreren, ook financiëel, op de toekomstige PORSCHE.

Momenteel wil ik de sprong wagen om een 944 aan te schaffen en deze dan volledig in orde te zetten. Dus de aankoop moet nog gebeuren. We zien wel wat er uit de bus komt…

Ik wil graag, als het kan, al deel uitmaken van het forum en jullie zullen het als de eersten weten wanneer het ‘schot in de roos is’…

Ik wens hierbij iedereen succes met de bezigheden en vooral ook met de PORSCHES.

Groeten,
    Thierry

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
    • Dag iedereen,
      Hij staat in de garage. Ik ben eraan bezig waardoor ik niet meer op de site kwam wegens tijdsgebrek 😀 .
      Ziehier mijn eerste foto’s thuis van onze troetel. Hij loopt nog warm, thermostaat waarschijnlijk om zeep… En nog wat werk her en der. Ik hoop binnen een drietal weken te kunnen rijden.

Groeten
      Thierry

Attachments:
      • image-2.jpeg
      • image-2-3.jpeg
      • image-2-3-4.jpeg
      • image-2-3-4-5.jpeg

Thx Patrick,
        Ik hoop dat alles inderdaad vlot verloopt. Zodra mogelijk: fotokes…

Kijken al uit naar foto’s!

Hopelijk niet te veel kopzorgen voor de inschrijving.

Succes!

Daar twijfel ik geen second aan 😀

Ik denk dat we allemaal dat gevoel kennen hier. 😉

Nog twee nachtjes slapen… :-), als da lukt tenminste 😉

Hela,hela…alleen maar wanner ik de ritjes organiseer he :drink:
                  Allez…bedankt voor de inshrijving iig.
                  See you op volgend evenement

Ik onthou: auto niet wassen voor rit 😉

Norbocay51: bedankt! Ze heeft inderdaad een schoon kontje :happydance:

Proficiat Thierry…een 944, met zijn ‘dikke kont’ altijd mooi gevonden…
                      Veel geluk en lol met je nieuw speeltje.

Is inderdaad wel een leuke bende. Vorige zondag onze eerst rit meegedaan.
                        Gouden tip : bespaar de moeite om uw auto netjes te wassen voor je aan een rit deelneemt van TACB. Ik had het gelukkig niet gedaan :happy:

Ha Christophe,
                          Het ging er toch ooit eens van komen he 😀 . Je bent zeker altijd welkom, al is de auto pas binnen ong 3 weken hier als je die wil zien… Maar kom gerust ma langs he 😀

Harley G, dat is goed nieuws voor TACB. Het ziet er leuk uit!

Allé TACB ziet zijn ledenaantal nogal stijgen dankzij het forum.. :up:

Thiery, Thiery, wat doe je jongen ??????
                              Nu bent ge gebeten van het VIRUS e man !!! 👿
                              Als ge er ene keer mee begint … , komt er sewes geen einde aan 😆
                              n° 1 is in aankomst , congrats :applaus: , zal in de week eens komen kijken buurman
                              Nu nog een beetje :sleep:

Dit is ‘m nog bij de verkoper

Attachments:
                                • image.jpeg

OW fijn!
                                  Ik heb de aanvraag al verzonden, betaling volgt ook!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.