Even mezelf voorstellen :-)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even mezelf voorstellen :-)

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Thierry en ik heb de PORSCHE microben al wel van toen ik kind was ergens in mij voelen kruipen.

Ik heb al enkele andere auto’s gehad en in 2012 kocht ik een VW kever uit 1973. Deze is volledig rijvaardig en wordt nog vaak gebruikt. Aangezien ik dit jaar 40 wordt heb ik beslist om mijn droom stillaan waar te maken en een PORSCHE aan te schaffen. De kever wordt verkocht om mij volledig te kunnen concentreren, ook financiëel, op de toekomstige PORSCHE.

Momenteel wil ik de sprong wagen om een 944 aan te schaffen en deze dan volledig in orde te zetten. Dus de aankoop moet nog gebeuren. We zien wel wat er uit de bus komt…

Ik wil graag, als het kan, al deel uitmaken van het forum en jullie zullen het als de eersten weten wanneer het ‘schot in de roos is’…

Ik wens hierbij iedereen succes met de bezigheden en vooral ook met de PORSCHES.

Groeten,
    Thierry

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
    • Ja, klopt….bestuurslid
      IMG_20150604_220435.jpg

We gaan onze aanvraag doen om lid te worden van TACB. 😉
        993, ben jij daar lid?
        Groeten

Doen…met wat geluk kan je nog mee naar Best (Porsche Puur)
          We hebben een plaats op het plein en staan daar met een standje (tent) en wat hapjes.

Dankjewel ! Ik heb al eens gekeken op TACB en mijn vrouwke en ik hebben interesse om lid te worden 😉

Dag Thierryds,

Proficiat met je aankoop, en inderdaad zoals hierboven reeds aangehaald,
              Kijk zeker eens op TACB en klik eens op Foto’s.
              Dan zie je dat het één plezante bende is

Je mag gerust zijn :happydance:

Ik weet één ding….., dit zullen drie laaaaannnnngggeeeee weken worden :happydance: :happydance: 😆 😆

Dag iedereen,
                    Bedankt voor jullie reacties… Ik moet nu zien dat ik de komende 3 weken kan slapen… 😀

Proficiat met je aankoop :applaus:
                      Veel rijplezier en succes ermee :up:

Gefeliciteerd en veel plezier gewenst bij de Werken en het Sturen! :driver:

feli_smilie-2-3.gif met de aankoop en veel :driver: plezier !!!

Feli met je aankoop.
                            Hangt er van af hoe hij euh zij onderhouden is maar rode kleur is wat meer UV-gevoelig en dat zie je doorgaans dan ook aan de wagens op die leeftijd.
                            Geduldig polierwerk met de juiste producten doet echter wonderen, zelf vastgesteld bij de aanschaf van m’n rooie 944.
                            Succes ermee :applaus:

Proficiat met je aankoop!
                              Maak je als de bliksem lid van TACB (Transaxle Club België) zou ik zo zeggen. 🙂
                              Allemaal liefhebbers van deze (soms) ondergewaardeerde P’s.

Dag iedereen,
                                Een droom is werkelijkheid aan het worden. Ik heb, met bijstand van kenners een 944 type 1 gekocht! Het is inderdaad een type 1 met vooral werk aan de carrosserie, in die zin dat ik hem op termijn ga laten herspuiten, hoewel het zeker nog meevalt. Maar, een dergelijke wagen dient er perfect uit te zien voor mij. Ik weet dus wat te doen…. Technisch is hij in orde! Hij is rood, ik zeg eigenlijk liever zij is rood 😀 . Ik hou het nu bij een type 1 zodat ik als eerste PORSCHE er wat van kan leren. Ondertussen hou ik budget over om mijn huis verder af te werken ook.

De schoonheid wordt binnen ongeveer drie weken afgehaald in Nederland en dan volgen de nodige keuringen hier. Zodra ze bij ons in de garage slaapt, zal ik foto’s proberen posten.

Ik kijk erg uit om naar treffens te komen en dergelijke. Ik heb ondertussen tijdens mijn zoektocht mijn eerste ervaringen opgedaan met de 944. Voor die leeftijd zo’n scherpe sturing, trekkracht. Zalig gewoon!

Indien jullie in de toekomst suggesties en tips hebben, dan zijn die zeker welkom. Uiteraard ook opbouwende kritiek.

Ben van plan de rode schoonheid met zeer veel liefde te behandelen. Ik neem bij deze ook afscheid in gedachte van mijn vorige eerste oldtimer VW kever. Hiermee had ik een vrij zwaar ongeval vorig jaar in april, resultaat: pere total!

Groeten,
                                Thierry

Bedankt voor de tip, 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.