Even mezelf voorstellen : Didier

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even mezelf voorstellen : Didier

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Ik ben Didier, en woonachtig te Merchtem, Vlaams-Brabant.
    Porschegek sinds mijn kleutertijd en rij sinds ‘ 99 Porsche (968). Daarna 944S2 en 911 3.2. Sinds 2015 996 GT3 en ben nu ook begonnen aan de restauratie
    v/e 924 Turbo die ik vorig jaar gekocht heb.
    Ben een weekendrijder en probeer toch zoveel mogelijk treffens in binnen- en buitenland mee te pikken.
    Hoop via het forum in contact te komen met ‘likeminded people’ en wat goede raad te krijgen mbt. de restauratie

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Welkom en gaan met die snelle banaan.

Veel succes en moed gewenst! Zal precies een pareltje worden eenmaal hij terug op de baan is. Mvg Dries,

Hallo Dries,
          Is een totaalproject. Heb hem in 2017 gekocht, blanco gekeurd en ingeschreven/verzekerd, vervolgens op een remorque naar het carosseriebedrijf gebracht (van mijn beste vriend), en daar heeft hij 1.5 jaar gestaan wegens tijdsgebrek van ons beiden…Wagen reed goed en was redelijk ok vanop afstand, maar carosserie had best wat gebruikssporen.
          We hebben hem nu helemaal uit elkaar en motor is er uit. Hoop hem tegen maart/april klaar te hebben, maar weet niet of dat 2019 gaat zijn 🙂 [attachment=36446]IMG_2181.JPG

Welkom Didier, dat is al een leuke lijst van Porsches die je in jouw bezit hebt (gehad)!
            Alvast veel succes gewenst met de restauratie van je 924 Turbo.
            Ikzelf ben van Affligem en in het bezit van een 928S van 1981,
            Dus natuurlijk ook al een paar keer bij Willy langs geweest,
            Er doen idd wel wat verhalen de ronde maar mij heeft hij toch ook al een paar keer kunnen helpen.
            Foto’s van je 924 zijn ook steeds welkom 😉 Is het een totaalproject of valt het nog mee?

Groeten Dries,

Hallo Koen,
              door de jaren heen af en toe wel eens langsgegaan voor een praatje en af en toe een klein onderdeel, maar verders niet. Die man heeft een beetje een reputatie, maar kan er niets van verkeerds van zeggen, altijd vriendelijk en behulpzaam.

Hallo allen,
                Thanks voor het warme welkom, en zoals gevraagd wat extra foto’s.
                Genomen te Dinslaken, Doel en Porsche Puur Best waar ik geselecteerd was voor het concours en 3e plaats heb gehaald bij de ‘modern 911’

Grt.
                Didier

Welkom!

Welkom op het forum, en groetjes vanuit Merchtem!
                    Yep, ik ben van Brussegem!

Voor de restauratie, veel plezier en doorzettingsvermogen, soms loopt het niet zoals je wil, maar op het einde ben je toch maar al te blij!
                    Voor tips of adresjes, vraag maar…. heb er net een restauratie van een 3.2 op zitten….:up:

Merchtem, dat is niet zo ver van Porsche recup Willy, al langs geweest ?:lol:

Welkom op het forum Didier !!! Vette gele GT3 !!!
                        Aansluiten bij een club >> elke maand bijna georganiseerde ritten (winterperiode wat minder)

XXX

Welkom Didier, en inderdaad, foto’s willen we 😀

Welkom Didier :up:

Een vroege GT3 :respect2:

Welkom Didier, ferme wagen :up:

welkom!

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
                                  996 GT3 dan ook nog in een blitse kleur die door menigeen op het forum wordt geprezen :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.