EVEN PROBEREN

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 EVEN PROBEREN

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • philip911 : de mop van KKT was eigenlijk gestoeld op het feit dat we, bij jouw eerste poging om een foto online te zetten, niets anders te zien kregen dan een wit vierkant, vandaar zijn grapje over je originele kleur.

Hallo,

Dankjewel 911-lover, hij ziet er niet alleen prachtig uit maar is dat ook…..draait als een Pfaff naaimachientje….nog een paar kleine details en dan is “ze” af….
        Ben inderdaad wat te enthousiast geweest in der beginne….. het is zoals KKT zegt; na de euforie komt de realiteit en het daarna het plezier om het machientje inderdaad in “sublieme” toestand te krijgen…. we zijn bijna zover.
        Wat KKT betreft; misschien ben ik inderdaad wat vooringenomen en zie ik soms spoken…misschien was het inderdaad niet slecht bedoeld….als dat zo is wens ik mijn oprechte excuses aan te bieden aan KKT……ik ben inderdaad soms “lichtontvlambaar” vooral wanneer ik teleurgesteld ben ……….
        Maar goed, ‘t is zoals met het Elfje…. het kan alleen maar beter worden….
        Mvg Philip911 🙂 )

Wit of blauw .
          Deze wagen ziet er prachtig uit .
          Veel plezier ermee 😉

Dat Philip911 de laatste tijd zodanig vooringenomen is tegenover “ons”, dat hij daardoor overal spoken ziet en in alles graten kan vinden – spijtig.

🙁 twisted: 🙁

KKT denkt of liever “wij denken” enz…. dat mijn Elfje terug in het wit was….. enige reden waarom hij dit bericht plaatst, die niets ter zake doet (voor de zoveelste keer…) is om aan gans het forum te laten weten dat de originele kleur wit was….voilà beste mensen van het forum…jullie weten het nu en het is bij deze bevestigd, de originele kleur van mijn Elfje was indertijd WIT…. so what ????? (Heb het wel in het blauw gekocht…..samen met KKT …..niettegenstaande KKT een notoire Porschekenner is heeft hij dit samen met nog een paar andere zaken, NIET opgemerkt !!!) Ik ben natuurlijk te dom om dat te zien…. ben er me van bewust……
              Prettige dag verder en geniet van de zon en van de bijna STAALBLAUWE lucht……
              Mvg Philip911 🙂 ) ) ) )

Kijk eens aan, helemaal alleen….. blauw blauw blauw……

Pvg Philip911 🙂 ) )

Wij denken dat Philip911 zijn 3.2 terug de origineel witte kleur heeft.

🙂 twisted: 🙂

Schoon voituur hoor!

je moet de IMG optie aanklikken en dan copieren en dan hier plakken
                      zal normaal beter werken

Snap er niets van …..
                        Philip911 😳

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.